Lol.

dagarna går och jag vet inte riktigt vad jag gör av dom. det är som att jag bara flyger omkring och försöker göra något med mitt liv, men det går inte. jag orkade inte fara på skolan och göra något idag. så jag drog därifrån efter franskan. så våldgästade jag Manda och drog upp henne ur sängen. så åkte jag, ante och mandis till stora Lilla Bageriet och åt lunch. ack så gott det var! så drack vi té och värmde oss och myste innan vi bestämde oss för att dra till WH för Guitar Hero 3.
jag och mandis satt där i flera timmar och drog igenom hela GH3 åt honom, it was PHUN. kändes lite nonchalant när vi bara satt där och umgicks och bytte guitarren mellan oss och spelade igenom alla låtar som om det vore det lättaste. men än man kung så är man!

nu ska jag fara tillbaka till mandis! käka onyttigheter och vara allmän social.
om det bara kunde bli varmare! HEAT - COME ALONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0