I'm free, free falling.

alltså jag känner mig typ fri! och jag vet inte varför, för jag är verkligen allt annat än fri. jag har fortfarande massor med läxa och shit jag måste göra. men efter fysikprovet var det som att allting blev helt bortblåst. det känns som att jag gått ut skolan och inte behöver göra något mer nu, haha. en ganska kass känsla egentligen, eftersom att jag kommer bli krossad sen.

måste gå i säng nu. upp och dela ut bröd med Sofia imorgon,  usch. jag fattar inte hur jag orkar. men jag tror inte jag kommer göra det så mycket mer. sedan så blir det Vilhelmina imorgon också, fett nice. vet inte riktigt vad som kommer hända där eller hur jag ska göra överhuvudtaget, haha. men ah, hur kul är det att leva om livet är förutsägbart!

varit hos frisören idag. kortare blev det, kan jag lova. jag kommer aldrig få långt hår, frisören klipper ju av det varje gång jag är där! ah well, jag får ju inget annat jag vill så, varför få långt hår lixom. plus att mami färgade det i kväll. så nu är jag typ svarthårig - yay.

Kommentarer
Postat av: Marie

Du vackra kvinna. Om jag var karl hade jag gjort dig med barn så mina barn fick dina gener!!!

2009-02-09 @ 16:37:24
URL: http://madebym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0