Go to hell snow.

alltså nu är det illa. jag går snart under! först så hade jag tofflor i skolan så mitt knä blev typ helt wasted, för apperently så var det inga bra tofflor.. i alla fall så fick jag skjuts hem av bästis, <3, och när jag kom hem så hade det snöat ungefär 2-3 decimeter snö! som jag då måste skotta, eftersom ingen annan har gjort det. åhej och hå vad mitt knä hoppade av glädje. not! alltså jag kunde knappt gå in, tur var så kom mami och räddade mig (dock hade jag i princip skottat hela gården redan) och tog sista. hann in, käka mat och så skriver ante - bröd! men för i helvetet? så jag måste ut och sälja bröd i 2 timmar. och jag hade inga långkalsonger, och det var -16 grader och det blåste och det snöade som tusan. jippie.. jag tror jag vill dö - yes I wanted to! nu är jag då hemma igen, finally! och har chips och cola och ska kura ihop mig i sängen och se en film! no matter what I should do instead!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0