Födelsedagar.

helt okej dag idag faktist. fysiken var seg, men jag satt mest och flummade med B och bästis. galet vad man kan ha sjuka idéer ibland, me like. sen så var det ju programmering, som alltid är lika roligt. vi håller på att försöka oss på någon slags Snake. interesting. på historian gjorde vi ungefär en sak, vi åt tårta! sofia hade tagit med sig tårta, för hon hade överflöd, och vi satt mest och åt och pratade om hur lycksele var anpassat för ungdomar. klockan 1 var det balinfo, och jag fick typ ångest för att jag vill gå men jag vet inte med vem. kommer säkert bli så att jag och bästis går, lika bra, vi skulle endå ha roligast. infon blev typ 10 minuter lång så jag hade hål efter det vilket sög eftersom jag var helt själv! dock hittade jag NV1 som jag chillade med tills Jonas kom och vi gick iväg och drog ihop lite databasgrejs.

efter databaser, som var sista lektionen, så drog jag mig faktist och gymmade för första gången på God knows how long! and it felt gooood. ante simmade så jag gick gymma själv, men det var skönt. jag tycker det är trevligast att vara i sin egen lilla värld med sin egna älskade musik, inte för att jag har något emot att prata med andreas men.. some times it's nice to be on your own, you know. nu så tänker jag och ante plugga fysik! vi har ju prov på torsdag som jag inte kommer kunna, som vanligt, så det är väl lika bra att lägga manken till lite i alla fall.

sedan måste jag ju passa på att gratta två kära vänner till mig som fyller 21, resp. 19 idag.
GRATTIS MY LOVED ONCE.

Rickard, 21.                              Snyggrobert, 19.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0