Though my mind is in the right place.

why is life so hard to live.

show me the easy way and show it to me fast.
I don't want the slowest way so I'm always there last.
living a life is a hard thing to do.
saying some words and thinking of you.


knowing for sure, what shall I do.
I don't know at all, if this is all true.



jag lurade mina vänner jävulen ikväll - i love it! jag sa att jag inte fick gå ut och festa för mitt knä. men så sneakade jag mig och dök upp på deras party och surpricade dom jävulen. lovely. jag älskar att vara sneaky ! sedan så hoppade jag på alla på hotellet också och överraskade dom. high five. det är livet att överraska folk. the happiness in their faces - priceless!

det blev i alla fall massa prat och kramades och dansandes. även fast jag inte fick. så nu har jag ont i knäet och har det allmänt jobbigt i hjärnan. jag ska alltid tänka för mycket - eller för lite. ah well, livet är som det är. jag tänker ju inte direkt göra något drastiskt med mitt liv just nu. I'm keeping it the way it is. it's for the best. nu blir det jävulen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0