Is it just me or does this face look alot like it's smiling?

jag hatar mitt knä, jag gör verkligen det. alltså, jag kommer nog enbart att klaga på hur ont mitt knä gör. eftersom jag inte är den som klagar så jag måste ju få göra det när det faktist gör ont. jag pallar inte vara vaken längre än till nu ikväll, för smärtan tar kol på mig. eftersom jag måste räkna matte till provet imorgon, så jag kan bara sitta still och räkna och känna den förbannade smärtan. bättre att försöka sova bort den och räkna matte imorgon. ibland kan jag faktist vara smart.

för övrigt så ska jag klagar ännu mer. jag hatar min djurallergi, like that's something new. låg och kelade med Rickards katter idag igen, och dom tappar ju hår jävulen. jag fick dessutom katthår i ögat idag så det blev sprängrött och kliade som satan. men ah, vad gör man inte för söta katter.

jag har fett med ångest över att jag inte kommer kunna gå ut och festa i helgen, jävla knä! dock så har jag fått hundratals erbjudanden om att folk kan bära mig, hålla koll på mig, knarka ner mig o.s.v så att jag kan gå ut. men ah, jag tror inte min mami går med på det. hon är ganska tjurig. varför finns det tjuriga människor.


just because it makes me smile.

Kommentarer
Postat av: Rnk

haha mjeow ;D

2009-04-03 @ 20:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0