I must be the weakest person on the planet.

if  "pain is just the weakness leaving the body". för smärta är verkligen det enda jag känner just nu! helt sjuk. plus att min mami ringde läkaren idag. och jag fick den närmaste tiden han hade, vilket var den 5e maj! och då är jag ju i Paris för tusan! att allting ska vara emot mig, det är så jävuligt. jag kommer faan att hamna i rullstol i resten av mitt liv för att jag kommer nöta ut mina knän. bara för att ingen läkare har tid att titta på dom.

plus att när mami ringde och inte fick någon tidigare tid så var allt dom sa "hon måste vila mycket och inte anstränga knäet". vilket ledde mami till att säga " no more parties för you!". SERIÖST?! alltså jag dör om jag inte får festa, jag gör det. jag saknar så otroligt många vackra människor som jag inte träffat som man alltid träffar när man går på hotellet. jag kan ju inte sluta festa. då kommer jag att bli så emo att det inte finns. jävla liv. jag hatar det!


Kommentarer
Postat av: Den fula ankungen som blivit svan

2009-04-02 @ 21:00:56
URL: http://pamillimetern.blogg.se/
Postat av: Den fula ankungen som gått och blitt svan!

jag känner din smärta!! Jag och min lilltå kan lida med dig och ditt knä. Jag kan bli nykterist med dig. Jag kan gå genom eld och vatten för dig.. eller.. Eld är ju varmt..hmm.. JA! Jag är ju så jäkla het så jag borde förmodligen klara det, så, ja! Jag kan gå genom eld o0ch vatten för dig min snygga vän!!

2009-04-02 @ 21:03:04
URL: http://pamillimetern.blogg.se/
Postat av: linnéa

Inte i helgen! Då kommer Greta Darling och vi ska dansa till oldies från 70-talet ;)

2009-04-02 @ 21:51:22
URL: http://hennyochbetty.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0