Helg, ja tack.

JAG VILL HA HELG.
Helg - marknad - fest - sprit - dans - hotellet - fyllepizza - vänner - munkar - remmar - sockervadd - kyla - ALLT
I miss it so much, det är nästan så att jag får sjuka flashbacks om att det luktar marknad ibland när jag går på stan. Jag vet att marknade suger egentligen, det är exakt samma sak varje år och det finns aldrig någonting att köpa. Men det är lixom det som är det mysiga. Man vet alltid vart allting står och så, men det är lixom känslar jag saknar. Att gå runt i flera timmar även fast man sett allting och även fast man fryser om föttera och att alla klagar och att man faktist skulle kunna komma på hundratusen andra saker man hellre skulle kunna göra.
I miss the smell. Jag tror det är där det sitter, och att jag har roliga minnen från alla marknader. Marknadsfestandet har jag längtat efter i ungefär, sen Åselemarknaden, så den har nästan försvunnit helt nu. Men det spelar ingen roll, för bara marknade kommer så är jag glad, plus att supa går det alltid att tagga sig till när man behöver.
Jag vill dansa. Så något jag fortfarande är taggad på är hotellet. Jag vill daaaaaaaansa. Just dance!

Danne. Just nu så sitter jag och väntar på att Danne ska ringa, för han skulle vissta komma hit. Sen så borde jag plugga, eftersom att jag har förbannat mycket läxa, nästan på kanten till självmord. Och jag har FREDAG IDAG. Jag vet faktist inte varför det känns som det, för det första eftersom att då skulle jag väl varit packad just nu? Plus att veckan har ju faan nyss börjat! Sedan så har jag inte haft dataprov än, omg. Jag längtar inte, jag kommer failar BIG TIME. Även fast jag kan det, alltså det är megalätt allting men frågorna var helt BAJS. Men jaa, man får ta det med en nypa salt, livet är ju aldrig lätt.

Nu ska jag gå och se Idol eller nånting. Bara för att jag vill ha något annat att göra så jag slipper tänka på att jag borde göra läxa.


Crossfade - So far away
Crossfade - Cold

Solitude* vacancy, <3
alexander östlund,
jag älskar dig över allt på jorden gubben
- you took my breathe away
och jag vill aldrig hämta den -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0