You can always play much louder.

Jaa, min kväll har väl inte bestått av särskilt mycket faktist. Jag slutade skolan kring 2 så sprang jag runt och försökte hitta snyggrobert, som jag tillslut hittade. Umgicks med honom ett tag tills han skulle titta på körsång och jag skulle gymma. Så for jag och gymmade med Ante, till ungefär 5. När jag kom hem så fick jag mat som jag åt framför tvn, sedan satte jag mig och tvär lirade Guitar hero och sedan begav jag mig in i duschen. Morsan och farsan hade farit på middag så det var jag och brorsan kvar. Så jag satte mig och lirade lite Guitar hero igen och där blev jag fast tills nyss när jag insåg att jag måste gå och lägga mig. Med tanke på att jag ska upp halv 6 imorgon och får inte gå och lägga mig efter det utan jag måste fixa mig och sedan dra till Umeå, så måste jag sova nu.


Dagen i allmänhet har gått förbannat fort. Franska, databaser, matte och programmering har jag haft idag. Alla lektionerna var soft, så jag känner nästan att jag inte har gjort någonting idag. Förutom att hata min franskalärare, vilket jag gör varje dag, så har jag inte ådstakommit någonting. Jag känner mig en aning värdelös, fast ändå inte. Jag har i alla fall blivit ganska bra på Guitar hero nu, haha. Okey jag ska sluta.


Men nu alla pojkar och flickor, så drar jag mig i säng. Hoppas att vi träffas på hotellet imorgon och att ni alla dansar med mig, haha. Det är det enda hotellet är bra till, att fara och dansa i. För er andra så kan vi nog träffas i Umeå på dagen om ni är där, annars får  ni väl ringa mig om ni vill se mig, haha. Men god natt på er, ciao!


Rolling Stones - Paint it black

Solitude* vacancy, <3
alexander östlund,
jag har nog inte insett hur mycket jag
faktist saknar allt som har med
dig att göra förns idag, när jag träffade din
mamma och kunde nästan inte
hålla mig för gråt.
'Cause I do miss you...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0