We're all in this together.

Alltså jag sover dåligt, det känns inte bra. Jag vaknar flera hundra gånger per natt och svettas, men sedan tar jag av mig täcket och då fryser jag ihjäl och får skakningar och kan inte somna om igen. Helt sjuk alltså. Sen har jag världens hosta, som bara kommer fram tillräckligt lägligt - när jag ska sova. Så jag ligger och skakar, hostar, gråter, andas om vartannat för att kunna sova. Sova är verkligen överskattat, slöseri på liv. Finns mycket annat jag skulle kunna göra iställer för att sova, dock så orkar jag inget annat än att sova. För jag kan inte tänka längre, utan allting bara åker runt i skallen på mig utan att göra någon verklig nytta. Om jag hade svårt för att koncentrera mig förut så är det ingenting jämfört med detta. Men usch, nu måste jag sluta med det här snacket, hur orkar jag änns.


Orka skola det gör en bara deprimerad. Med tanke på att jag skulle hellre behöva vara hemma och bara jobba med det jag verkligen behöver. Istället för att vara i skolan och gå på massa lektioner där jag ändå inte kommer göra någonting på. Databaser, fysik, matte och historia är vad som står på schemat, "yay". Dock så behöver jag väl plugga på fysik för jag ligger så sjukt långt efter så det finns inte, men det är så JOBBIGT. Jag tror att jag behöver en hjälplärare som kan hjälpa mig och bara mig.

Anyway så måste jag till skolan nu, om jag inte vill komma försent, och det vill jag väl inte. Nej det vill jag inte, jag gillar databaser, faktist. Kanske är för att jag faktiskt fattar vad Helena snackar om, jämfört med alla andra lärare jag har som bara snackar en massa rappakalja. Hur som helst, nu ska jag cykla till skolan på mina egna cykel, Oskar ;) Ciao.


Katy Perry - Hot n cold

Solitude* vacancy, <3
aexander östlund,

Kommentarer
Postat av: Oskar

Hahah det låter ju väldigt lovande iaf ;)

Och nice att du faktiskt ska cykla på din egna cykel till skolan idag. Annars hade jag faktiskt blivit lite sne ;)

2008-10-09 @ 12:27:20
URL: http://osskie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0