Ajm gläd.

I'm glad when I'm making love to you, I'm glad for the way you make me feel, I love it cause you seem to blow my mind everytime,
I'm glad when we walk you hold my hand, I'm glad that ya know how to be a man, I'm glad that you came into my life,
I'm soo glad....

Hmm, dumdumdidum.. Ja jag blir i alla fall glad av höra den här, extremt, gamla låten av en artist jag inte hört på på evigheter. Men vadå, good old times heter det väl.

Anyhow så är jag själv längre! *yay* (Oj så töntigt) Jag har käkat varma mackor och ätit av min oerhört lyckade kaka. Sedan har jag käkat en massa godis och shit som ni inte behöver rub in my face för jag har redan massor med dåligt samvete över det. Men jag ska träna imorgon.
Det sjukaste är att jag har någon slags träningsverk i mina ben! Det måste ha tagit rejält på låren att dansa, woot? Otränad Marlene, that's what you are, otränad. Men jag lider inte, I'm glad. Positive thinking, även fast jag är galet slö så känner jag mig galet lyckligt. Galet. (galet)
I alla fall så har jag sett Honey nyss, just another dancing movie. Är det inte slut snart så jag får sluta att plågas?

Men annars så, ledig imorgon, känns skönt. Jag ska sova ut, eftersom jag inte verkar kunna göra det längre, med tanke på att jag somnade 6 och vaknade 11 idag. Jag kanske inte vill, vilket är bra eftersom då hinner jag plugga som jag borde gjort för flera veckor sedan men som jag inte gjort eftersom att jag, jaa, är dum i huvudet helt enkelt.


Nate Dogg & Ghostface Killah - Ooh wee
Samantha Jade - Step up

Solitude* vacancy, <3
alexander östlund,
jagälskardig <3

Kommentarer
Postat av: Oskar

Haha det ska jag verkligen komma ihåg! Fast då gäller det väl samma för mig. Jag har nämligen aldrig ens övningskört en enda gång ;)

Fan vad pålitlig du är då. Det ska jag komma ihåg ;D

2008-10-05 @ 21:57:23
URL: http://osskie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0