Très bien.

Nu har jag varit så himla duktig och tränat franska i flera timmar, och ändå så kan jag ingenting. Hur ska man tro att jag ska kunna lära mig futurum, presens, imperfekt och passé composé på 10 oregelbundna verb och alla regelbundna? Jag menar, that takes years, typ. Alltså vi har inte arbetat så mycket med dom annars så jag kan dom knappt från förut, så kommer hon här och tror att jag ska lära mig dom på någon vecka, hallå? För henne är det ju som vilket annat ord som helst, men för mig som inte kan dom, så är det ju ganska svårt. Hon tror för högt om människor, hon är en auktoritär ledare, yes she is. Hon tror att alla människor är lata, vill inte arbeta och har ingen drivningskraft. Snacka om att klampa ner på folk, I really don't like her, I reallt don't.


Sängen väntar på mig nu, jag har blivit en early sleeper, and I like it. Dock är detta sent för min del med tanke på att jag oftast lägger mig klockan 10, men eftersom jag var tvungen att träna in franskan lite mer så offrade jag tid. Rewind; Jag OFFRADE tid för SKOLAN - franskan för att vara specifik. Detta är en historisk händelse och kommer aldrig upprepas igen, I promise. Jag kan inte minnas senast jag faktist valde att plugga istället för att lägga mig och sova, minst sagt för franska. Jag gillar franska och vill jättegärna lära mig det, men har haft otur i hela mitt liv att ungefär bara få bajslärare. Eller så kan man dra slutsatsen att alla som lär sig franska i sverige är den lägsta delen av folket, bara dåliga svenskar lär sig franska. Wish makes me, en bajsmänniska.


Efter en hel kvälls plugg så förtjänar jag mig en GOD NATTS SÖMN, tack! Jag kan väl få sova hela natten denna gången utan dåliga, konstiga uppvaknelser (is that even a word?), please? Plus att efter en hel kvälls pluggande förtjänar att "bli sjuk" lägligt not till lunch så att jag inte kan ha matteprov då, utan jag tar det nästa vecka när min temporära sjukdom har gått över! :)
Så då återstår bara vad jag ska hitta på från klockan 11:15 fram till när-andreas-har-tid-att-träna, när nu det blir. Han kommer ju hem kring 5 så jag vet inte om jag måste träna själv kring 3-4 eller om jag måste träna (kräk på den tanken) efter maten för att han vill vara med. Only time will tell, jag är ju trots allt en leva-för-stunden-girl. You never know what tomorrow brings. Så därför tänker jag lägga mig och sova nu för att ta reda på det imorgon när jag vaknar. Ciao!


Avril Lavigne, hennes första album
it's her first, it's acoustic and it's gold
marvelous, <3

Solitude* vacancy, <3
alexander östlund,
jagsaknardig
avhelamitthjärta
ochhelaminsjäl,

Kommentarer
Postat av: U know who?! i hope!

Du är för rolig :) Jag hoppas att jag inte kommer hem allt för sent, för jag vill ju träna...

Jo, men det är starkt jobbat!! Tycker du borde offra mer tid till att plugga. Vi måste ju återuppta forsdala power. eller va man nu ska säga... Vi pluggade ju inte så mycket på forsdala. Men hur som haver...

Jag kommer då inte kunna varken matten eller franskan... Sen ska man ju ha läst ut boken!? I know!!! Du vill dö!! Men det vill inte jag att du ska <3

2008-10-09 @ 23:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0