Nu är det nära, nära!

Lovet är ju snart här, alltså jag kan inte fatta hur snabbt det faktist har gått. Dom senaste veckorna har bara rusat fram och jag har knappt hunnit tänka alls faktist. Jag insåg inte att det var så nära förns förra veckan någon gång när Manda faktist sa det till mig, då blev jag helt i chocktillstånd och kunde inte prata. Nu är det ju bara 4 dagar kvar, 4 förjävliga dagar kvar. Prov i fysik B, prov i databaser, samtal om en text i franska, franskaglosor, svenska romananalysinlämning, psykologiinlämning - ja usch! Jag kommer nog att bli underkänd i allt, så varför ska jag orka bry mig, haha.


Måste försöka att få tag på grejor till halloween också. Jag har fått tag på nätstrumpor, örhänge och skor. Extremt lite men Umeå suger kuk så det fanns nästan ingenting som jag ville ha. Jag funderar på att dra till mormor någon dag i veckan och kolla om hon har något som jag kan använda, hon har ju det mesta. Just nu är jag inriktad på att jag kommer måsta sy dräkten själv, så jag måste bara få tag på delar eller tyg. Det värsta är att jag har värsta bilden i huvudet på hur jag vill att den ska se ut men jag kommer aldrig att kunna få det precis som jag vill, som vanligt. Men jag får göra det bästa av situationen!


 Blev ingen träning idag, sorgligt. Jag har ju bara tränat 2 gger på 2 veckor nu istället för 6 gger på 2 veckor som jag gjorde förut. Så nu har jag faktist funderat på om jag ska träna varenda dag fram till halloween - förutom lördag och söndag - bara för att komma iform och på något sätt ta igen dom dagar jag gråtit bort, haha. Dock så är det ju inte särskilt bra för kroppen eller psyket för den delen, men om man aldrig lider så vet man ju inte att man lever!
För övrigt så finns det ingenting att säga. Min telefon suger kuk för batteriet räcker bara en halv dag och sedan är det slut. Jag har provat att byta det men detta var ännu sämre. Funderar på om jag ska fara på expert och fråga om det är någonting speciellt som drar ström, eller om den helt enkelt är dum i huvudet. Jag har ju ingen garanti på den, för den försvann när jag låste upp den, så jag vet inte om jag orkar skicka in den. Med tanke på min ekonomi just nu så vet jag inte om jag orkar leva alls.


Rihanna - Disturbia

Solitude* vacancy, <3
alexander östlund,
I want you back

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jamen klart att man taggar halloween! Hoppas verkligen att vi kan ha fest hos Andreas. Vore så jävla kul! :)

2008-10-21 @ 18:04:23
URL: http://delius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0