My mind is in disturbia.

För det första så är jag mentally in love with Rihanna's Disturbia video, alltså så mycket att jag laddat ner den och kollar på den lite nu och då. Jag är en psycho bitch och kommer alltid att vara, så antingen lever man med det eller så drar ni åt helvetet, så det är bara att välja. Annars så sitter jag och försöker att göra biologin som jag ska redovisa imorgon, fast det går åt helvetet. Jag kommer inte ha gjort den till imorgon heller!
Alltså just nu så känns det bästa bara att hoppa av skolan och dra härifrån. Nog för att  man inte ska fly ifrån sina problem men vad ska man göra när man inte kan ta tag i sina problem utan dom bara lagras som en hög i ens hjärna? Hur gör man då? Om någon vet så snälla hjälp mig för jag är in deep fucking shit. Jag måste faan gå särskola snart så mycket bakläxa som jag har, jag fattar inte hur jag kan ha kommit så långt bak i allting.


Taggar halloween fortfarande. Snackar om det med allt och alla, för att försäkra dom att dom är här då. Jag sitter och grubblar över vad jag ska klä ut mig till och jag har mina önskningar men vet inte om det passar in. Det är ju ett tag kvar så jag har ju som ingen brådska egentligen, plus att det är inte så big a deal så om jag klär ut mig till något töntigt i sista sekund så är det inte heller fyskam. Nog för att jag taggar som satan efter detta men det är mest efter umgänget och dansandet på hotellet som jag längtar efter, som alltid.


Men nu ska jag väl försöka gå tillbaka till att göra biologin, även fast det bara gör mig deprimerad. Ju mer läxa jag gör ju mer läxa kommer jag på att jag måste göra och desto mer deprimerad blir jag. Det leder alltid till att jag måste sluta plugga för jag blir så deprimerad att jag inte kan koncentera mig utan alla läxor bara snurrar runt i huvudet på mig. Omg, jag orkar inte med detta inlägg mer heller, it's doing the same to me. Ciao!


alltså det är helt otroligt vad jag
ÄLSKAR Alejandro Manzano!

Solitude*
vacancy, <3
alexander östlund,
forever yours

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0