Just dance.

Jag är bara så TAGGAD :D Det är helt sjukt va taggad jag är, önskar bara att det hade varit en storhelg så att alla skulle ut. Det hade varit livet! Men nu har jag försökt tagga så många som det går, alla som är kvar i Lycksele. Det är ju folk som inte är här och som farit bort, Jonas är tråkig. Fast dom som är kvar har jag lyckats tagga, muta, så att det kommer då vara några folk med mig.


Runken är första stopp, efter jag käkat middag. Sedan ska jag hämta Alexandra, med bil, och sedan tillbaka till Runken för förfest, wiiiiie. Ska tagga sönder där och spela mina taggarlåtar så att alla kommer vilja dansa innan hotellet har öppnat. Så vi kommer rusa till hotellet och överta, och äga, hela dansgolvet. Jag hoppas att det är fler glada prickar som har tänkt sig ut, förutom dom jag har snackat med, och jag hoppas på att inget kommer förstöra min härliga kväll. Få jag nu vara lycklig för första gången sedan i måndags, snälla? Är jag inte änns värd det?


Nu håller jag på att fixa håret och shit medans maten blir klar i köket, två flugor i en smäll. Planerar på att vara klar lagomt till maten så jag bara kan ringa Ante och fara direkt! Ingen tid kan gå till spillo! Har bränt en skiva och skickat låtar till alla så att dom ska få känna samma tagg som jag :D Jag hoppas jag har hjälp någon, jag har i alla fall lyckats med dom jag fått med mig. Kommer frysa ihjäl för att jag kommer vara lättklädd och det är galet kallt ute, men jag litar på att lyckan ska värma mig :D We are happyface idag så att man ska passa på att höra av sig idag om man vill :D
Men nu ska jag fortsätta med tillfixningen och försöka peppa mamma och pappa att jobba snabbare i köket, haha. Ciao!


taaaaaaaaaaaaaaaagg,

Solitude* vacancy, <3
alexander östlund,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0