It's all about att sluta tidigt.

Det suger faktist, egentligen. Med tanke på att jag måste ta mig tillbaka hit innan klockan 18.00 för att ha svenska, wtf? För att min lärare är som hon vart så hon förväntar sig att jag ska redvoisa min sociolingvistik ikväll men det tanker jag inte alls det. Ja har faktist inte änns bestämt mig för om jag ska orka fara dig överhuvudtaget eller om jag rent utan ska skit i det. Men det får vi ju se vad jag bestämmer mig för senare ikväll. Annars så har jag slutat nu och har faktist inte en jävlaste aning om vad jag ska sysselsätta mig för just nu. Jag vill inte fara hem för vad ska jag göra där? Jag ville typ fara ut på stan eller chilla nagerst men det verka ju inte finnas någon att göra det med.


Blogg is a drug faktist, när man väl börjat så kommer man inte ur det. Jag tänker typ i blogg just nu, haha, sjuka jag. Jag tror att jag ska bli så sjuk att jag skaffar mig ett block som jag sitter och småantecknar i hela tiden under dagens gång så att varje gång jag sätter mig ner för att skriva så har jag alltid med mig allt som hänt, haha. Nää jag har faktist inte tänkt att bli så sjuk, än :D


Nu ska jag väl se om jag hittar på något vettigare att göra än att sitta kvar på skolan efter att jag har slutat, haha. För det finns väl ett par hundratusen andra grejen som jag hellre skulle göra. Jag kommer völ formodligen att skriva fler bloggar idag innan jag går och lägger mig, för jag har till viss del blivit galet beroende. Men tills dess, take care. Ciao!



Solitude* vacancy, <3
alexander östlund,

Kommentarer
Postat av: Oskar

Höhö du är inskriven på körskola medans jag bara övningskört med min far för första gången. In ur face motHafoKka

2008-10-14 @ 16:12:21
URL: http://osskie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0