Fröken duktig

Idag har jag verkligen varit fröken duktigt och jag förväntar mig att jag ska vara ännu mer duktigt senare idag också. Jag har plockat i diskmaskinen, städat köket, lagat middag och diskat bort efter mig! Så jag känner verkligen att jag åstadkommit någonting idag, jag är stolt. Sedan har jag sprungit runt i huset och försökt att fixa fram en dräkt till halloween, men vi har bannemig ingenting.
Det är alltid så att man ha alldelens för mycket kläder hela tiden, en massa gamla kläder som alltid är ivägen. Men när man väl behöver dom så finns dom inte, då har man plötsligt inga gamla kläder. Varför är det så?
I alla fall så har jag inte kommit mig ett steg närmare en komplett halloweenkostym, usch och fy och blä.


Annars så har jag faktist spelad Diablo 2 idag, skäms. Men det var bara för att en behövde hjälp och jag hade inget bättre för mig så, vad skulle jag göra. Sedan så jag praktist taget bestämt att jag ska dra mig till Åsele på onsdag och jag kommer väl hem på fredageftermiddag förmodligen.


Jag har suttit och gjort ett helt ovärt test idag också, som jag nu ska lägga ut här och se hur mycket ni faktist kan om mig, hihi. Good luck! 
     
 
 
1)
 
 
 
 
 
Powered By: QUIZYOURFRIENDS.com

Nu ska jag käka, middagen som jag själv har lagat. Sedan så bär det av ut och sedan gymmet med Ante. Take care everyone, ciao!


Britney Spears - Womanizer

Solitude* vacancy, <3
alexander östlund,
missing

Kommentarer
Postat av: Marlene

Jag vet att quizet inte funkar, jag ska fixa det sen när jag har tid.

2008-10-27 @ 16:46:40
URL: http://solitudeftw.blogg.se/betterdays
Postat av: M

Duktig Kicka :D

2008-10-28 @ 22:26:00
URL: http://madebym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0