For greater times.

And then there was - LOV. Jag har längtat och längtat och längtat efter detta nu för att jag var less på allt and now when it's here, så vill jag inte ha det längre. Vafaan har jag längtat efter? En hel vecka av - ingenting? Lovet har faan inte börjat än heller med tanke på att det fortfarande är helg, men vad ska jag göra hela nästa vecka egentligen? Jag tror att jag inte längtade till själva lovet - utan till halloween! För jag kommer ju bara slösa bort hela veckan för att det ska gå fortare till halloween, så när halloween väl har varit så är ju lovet över. Så jag kommer ju inte njuta av ledigheten, hade varit bättre om halloween varit denna helgen istället.


Robert kom till Lycksele i fredags, så jag var med honom då och igår. Vi satt mest och snackade tills Ante sa att vi skulle gå ut så han kunde kidnappa oss med bilen, så vi gick mot södermalm. Dock så mötte vi honom på vägen så vi följde honom till hoppbacken för att hämta bilen. Sedan drog vi ut på jag och Antes vanliga upptåg, och jag fick massa överskotts energi som vanligt. Har börjat bli en aaaaning less på skivan jag har i Antes bil nu alltså, jag måste nog fixa en ny innan jag knäcker den. Jag brukar ju ta med mig andra skivor när jag ska ut men jag gjorde ju inte det denna gången - smart som jag är! Men vi drog i alla fall till Lycksbäcken och var ute där och vandrade in the dark. Vi tyckte att Robert skulle bada men det ville han inte, haha. Efter vi gått runt och kollat på saker jag ristat in i grejen där, och jag inbillat mig att det var någon där som satt sig i bilen - så drog vi. Vi hade tänkt bege oss mot blodsugarn men eftersom Ante skulle upp tidigt nästa dag för att dela ut bröd så bangade han och vi drog tillbaka till Lycksele där han velade av och an tills jag steg ur och sa att han skulle gå och lägga sig. Så gick jag och Robert på promenad i någon timma innan vi gick in för att försöka få igång en film. Det funkade inte först, men efter ett  bra tag - 30-40 minuter? - så fick jag till det. Vi orkade dock bara se film i ett 10-tal minuter innan vi bangade och gick i säng - då klockan var kring 2. Sedan snackade vi tills vi somnade.
Lördagen bestod mest av get-to-know-each-other-talk ungefär, och kring 4 så drog han hemåt! Resterande av dagen tillbringade jag hos mormor och hemma i soffan. Spelade Giutar Hero en bra stund och sedan målade jag naglarna, haha. Jag höll mig vaken upp mot 1 med en film jag egentligen inte var så intresserad av, bara för att det var lördag så orka lägga sig före 12? Sedan så slocknade jag direkt och vaknade kring 5 av ett sms från K-man: "göru?" Sover kanske? klockan är faan efter 5, wtf? Så somnade jag om igen och klev upp halv 10 - med tanke på att klockan nu ska ställas tillbaka 1 timme.


Ingen aning om vad jag ska göra idag faktist. Hade tänkt ringa Ante när jag tycker att det känns som att han har vaknat - in a while. Få se om han vill hitta på något. Det är ju så otroligt vackert väder ute idag, nästan så att jag vill ut och fota härligheterna i världen idag. Jag känner mig allmänt lycklig idag faktist, det är lov - snart halloween - och jag behöver inte tänka på någonting. Men nu har mamm gått ifrån tvn så jag ska lägga mig och spela Guitar Hero en stund innan jag tar tag i omvärlden, ciao!


Breaking Benjamin - Had enough
Breaking Benjamin - Evil angel
Darin feat. Kat Deluna - Breathin' your love
Secondhand Serenade <3

Solitude* vacancy, <3
alexander östlund,
it's like you don't remember me
anymore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0