Do you think about me now and then?

Nu har jag kommit hem och käkat cheesecake och kladdkaka till middag, wtf. Jag kom ju inte hem förns kring 7 så jag gick direkt in på gofikat, mamma verkade ändå inte ha tänkt laga mig någon mat så. Jag orkade nästan ingenting dock fast jag inte käkat något sen lunch, men so what. Farmor och mormor är här och har grattat brorsan med tanke på att lillskiten fyller 16 idag. För mig kommer han alltid att vara 2 år och världens största diva och irritationsobjekt, jag fick damp på honom idag så jag gick ifrån bordet. No harm done, jag lever bra att sitta här, for now.


Guitarhero 3 är vad som sysselsätter hela familjen för tillfället. Morsan kommentar imorse var "Har man AD innan så har man definitivt ADHD efter", sedan gjorde hon massa rörelser till och det såg extremt störd ut, som vanligt alltså. Jag ska väl dra mig dig och prova på det själv nu efter detta inlägg, jag tänker inte lägga ner någon tid på svenskan ikväll även fast vi ska redovisa den imorgon, jag kommer ändå inte komma mig någon vart så det spelar ingen roll. Jag tänker prata med Susanna imorgon istället och säga att jag är mentally retarded och behöver hennes hjälp, sen får hon ju tycka vad hon vill om det, careface.


Men nu bär jag av till vardagsrummet för att lira lite gura. Jag är ensam och behöver en vänlig själv som är med mig, så det är bara att höra av sig. We have cheesecake, kladdkaka och guitarhero 3 - jag vet att du vill hit. I alla fall så måste jag iväg nu och äga dom ända personer jag kan i guitarhero - mamma och pappa, bara dom som suger mer än vad jag gör. Ciao!

                


Carlene Carter - Every little thing

Solitude* vacancy, <3
alexander östlund,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0