Dead ringer for love.

I don't know anything about you babe, but you're everything I'm dreaming of..
Jag är faktist på ett helt SJUKT galet bra partyhumör idag : D It's sick. Och jag blir så glad, även fast jag inte har någonting att göra. Men man måste väl inte alltid göra någonting för att vara glad, right. Ibland hjälper det att bara ha en massa bra musik! Och jag älskar gammal musik! I so love it, det är nästan så att man kan tro att världen var en så mycket gladare plats förut. Med tanke på vad alla sjunger om idag, om all brusten kärlek och dåliga liv. Förut var det mer färgglada och glada låtar. Men det kanske är så det är :) Då är det bäst att bara ta all gammal musik och göra livet så mycket bättre idag.


Nu har jag sprungit runt och kollat vad jag hittar för kläder och bestämt mig för att detta är kvällens utstyrsel.
Jag blev ganska nöjd och jag tror inte att jag kan bli så mycket mer än det
Så jag drog en fetpose och brorsan fotograferade mig snabbt bara så att ni får se på att ungefär.
Hoppas det uppskattas lika mycket som mina mjukisbyxor förra helgen, helt sjukt va komplimanger jag fick då. Jag hade bara impuls dragit på hotellet i mjukiskläder, och det gick ju hem det med. Att klä upp sig är fett överskattat, men ack så roligt faktist.


Nu ska jag dra på stan med mamma och pappa, så vi ses och hörs väl senare. Ciao!


Carlene Carter - Every little thing

Solitude* vacancy, <3
alexander östlund,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0