Days.

Så, nu har jag haft huset i princip för mig själv hela helgen för att mina folks varit i sundsvall. Det har varit lugnt, avslappnande och helt jävla fucking SÄMST. Alltså okey alla vill väl ha sin alone time och okey jag älskar väl inte alltid att min familj är här hela tiden. Men MAN, jag kan ju lova att jag hatar ännu mer att dom inte är här. För det första så är ju min bror inte den socialaste, men tanke på att han spenderar sitt liv hos kompisar eller instängd på sitta rum, sittandes framför dumburken. Jag har spenderat min helg åt att försöka göra läxa, vilket failade i alla tänkbara fallen. Så i stort sett har jag tillbringat helgen i soffan, och nött dansfilmer. Step up 2, you got served, save the last dance 2 o.s.v. Detta har dock varit väldigt givande men också extremt plågsamt. As a matter of fact så blev det så plågsamt till slut igår, att jag bestämde mig för att försöka söka tröst i det enda stället jag kunde tänka mig att få en dans på, whish led me to - hotellet. Det skedde snabbt, oplanerat och väldigt plötsligt. Kom dit omkring 12 sådär lagomt när alla som velat komma dit, är där.
Hade med mig Jennie och Ante, träffade Alex och Danne, Runken and some guy, and other people and people and people and people.

Kvällen slutade med att jag fått mig en het dans av Linus, omg vad jag svettades. Jag blivit irriterad, hatat folk för att dom inte kan hålla sig i styr. Varför ska man bråka? Varför? Jag kommr nog aldrig förstå mig på folk som håller på hela tiden, sluta stödda mot allt som rör sig. I ended up with Danne som jag tilbringade en hög summa av tid med och pratade om allt som betyder någonting. Han följde mig hem i regnet och vi kramades hejdå halv 6 för då var mitt knä helt bortblåst.

Allt som allt så måste jag väl säga att man får ut ganska mycket mer av en kväll genom att inte dricka. I hade fun, I really did. Jag hade snudd på roligare igår än jag hade på marknaden, och då var jag ju som sagt ganska drunk. Så jag ska nog hålla mig till mitt löfte ändå, inget drickande. Min träning ger så mycket mer då också, plus att livet går inte under om du faktist minns vad du gjort under kvällen och inte mår piss dagen efter. So cheers to last night, and to quote Jennifer Lopez: I'm glad.


Jennifer Lopez - I'm glad

Solitude* vacancy, <3
alexander östlund,
jagälskardig <3

Kommentarer
Postat av: Oskar

Yes. Det hände ungefär 30-40 minuter innan ni gick hem =p

2008-10-05 @ 15:20:54
URL: http://osskie.blogg.se/
Postat av: Oskar

Haha du var knappast ensam om att missa att det hände saker ;p

2008-10-05 @ 15:46:49
URL: http://osskie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0