Darker then black.

Mitt liv just nu är inte det bästa. Jag har en massa läxor som jag måste göra innan lovet men som aldrig kommer att bli gjorda. Jag har prov imorgon som jag inte kan överhuvudtaget, jag börjar vanlig tid imorgon så just nu är mitt bästa alternativ - provskolk? Det finns no chance in hell att jag faktist kan lära mig allt detta och kunna hålla mig VAKEN under provet imorgon. För alternativt är ju att stanna uppe hela natten tills jag kan det, men då kommer jag att få sova ungefär 1 timme. Sedan ska jag leva 1,5 timmes databaser först, på den sömnen, och sedan ett helt fysikprov. Som kommer att dra över på lunchen förmodligen så att jag kommer att få mat ännu senare än vanligt. Och detta kommer då leda till att jag får näringsbrist också, plus att jag förlorar koncentrationen när jag är hungrig. Alltså, mitt bästa alternativ just nu är - skolk.


Jag var faktist och gymmade idag, jag känner mig duktigt. Jag vet inte om det är för att jag tar i mer och mer eller om jag blir sämre och sämre för varje gång. Men jag börjar bli mer och mer trött när jag tränar, plus att jag typ blir yr ibland och känner mig sjuk. Jag kanske tränar för mycket? Inte troligt, men jag var bara tvungen att höra hur det lät. Men jag bryr mig faktist inte så hårt, jag har ju plågat mig igenom dom senaste åren. Det ligger nog i min natur att aldrig må bra, varken fysiskt eller psykiskt. Jag är föralltid skadad. Det är ju sant på ett vis, mitt hjärta är ju skadat permanent. Usch Marlene, inte bli emo.


Någonting som alltid gör mig på bra humör är ju - halloween. Det känns som att halloween är nu i helgen, för att jag räknar ju ned till lovet men jag längtar till halloween. Så det blir lite förvirrande, men I can handle it. I alla fall så måste jag börja skynda mig att fixa min dräkt, för den är ju inte klar än. Jag lovar att jag kommer inte hinna fixa den, jag kommer skjuta upp det och skjuta upp det och tillslut är det halloween. Eller så kommer jag att försöka allt jag kan för att fixa den men den kommer inte att kunna bli gjord. Nej men seriöst, nu måste jag sluta med det här negativa tänkande! Good night, ciao.


I <3 my class


Keerup feat. Robyn - With every heartbeat
Darin - Breathin' your love

Solitude* vacancy, <3
alexander östlund,
Baby,
you is the diamond that lasts forever

(texten går så,
inte jag som suger på engelska)

Kommentarer
Postat av: Greta

AAAH! tog mig 1 år att fatta att den brunhåriga var Moa;P

2008-10-22 @ 23:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0