And the sun turned black.

Eller i alla fall min hjärna turned black och helt ihålig. Jag har räknat så mycket matte idag att jag tror att jag kommer drömma på mattespråk inatt. Och ja, det finns ett mattespråk. Jag har inte änns hunnit hälften med det jag förväntar mig att jag har hunnit innan provet, som förövrigt blir, när? Någon gång nästa veckan, måndag kanske? Vem vet, jag måste snacka med Ante och höra när han ska göra sitt prov så får jag göra den samtidigt som han!


Förövrigt, igen, så vet jag inte vad jag ska skriva. Jag känner mig trött i själen men inte fysiskt, väldigt konstig känsla faktist. Det känns som att allting jag gör är utan mening och att det inte finns någon permanent glädje utan bara stundvis. Ungefär som dom där akwarda tystnaderna som kommer efter ett hysteriskt skrattanfall; "HAHAHAHAH! ------------------------- * piiiiip *, he he he... * host host *" och allt det där. That's me, jag skrattar åt det som är roligt men bara just när det är roligt och sedan, så är det ju inte roligt längre. Okey förutom kanske igår när Manda tog mig mot skåpen, det var faktist ganska underhållande * pervo *. Anyways.


Jag tror att jag har blivit ganska elak sen i måndags, haha. Allt som kommer ur mig är riktigt dumma kommentarer. Alltså förut var jag typ som Chandler i Vänner, att jag kom med dåliga kommentarer till allt så alla garvade. Men nu kommer det bara helt iskalla kommentarer ur mig, jag vet inte vad :D Fast dock så vet ju alla att jag inte är någon ond människa och vet inte vad onska är överhuvudtaget så jag kan omöjligt vara elak med flit. Så det är nog ganska lugnt med att jag inte sårar någon, med tanke på att det är det sista jag vill göra just nu.
Okey... Sen så vet jag faktist inte varför jag skriver detta för, haha! Jag tror bara att jag skriver det som flyter igenom min hjärna för tillfället och så skriver jag ner det. Vilket brukar då oftast resultera i att det blir en massa utrikiska som ingen fattar någonting av. Så, nu ska jag sluta tjattra och sysselsätta mig med något annat, t.e.x att äta middag. Ciao!


sedan älskar man ju alltid när man räknat på ett tal ett bra tag och fått ut
ett svar, och sedan så har man läst frågan fel från början så att
man måste räkna om hela fucking talen, IGEN.


Meat Loaf - Dead ringer for love
Carlene Carter - Every little thing

Solitude* vacancy, <3
alexander östlund,

Kommentarer
Postat av: Oskar

Hahah du får helt enkelt övertala mig att det är värt the effort att dra sig ända bort till hemska forsdala. So why don't you start right now? ;)

2008-10-10 @ 21:12:57
URL: http://osskie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0