When history ends.

Hata tisdagar alltså. För det första så måste jag säga att tiden går så himla fort att det känns som att jag skriver om samma dag hela tiden, skit skumt.
Anyhow så har denna dagen varit ganska lång. Fysiken var en plåga eftersom jag var så galet trött! Ändå så hade jag sovit som en gud och inte varit uppe så himla länge, inte längre än nödvändigt med tanke på att jag låg och läste historia.
Svenskan var givande, vi snackade mest om nationella - vilket jag känner kommer bli galet hårt. Jag är så sämst på att göra tal, och nu har vi bara 2 veckor på oss - och jag har faan inte tid i veckan!
Jag snackade med min lärare om mina restuppgifter och fick det extremt klart för mig vad jag ska göra, och nu känns det faktist inte som en särskilt svår sak - varför tjorvade jag så mycket förut, jag fattar inte.


Historian var helt bajs. Alltså varför ska jag alltid plugga för lite? Det är alltid så att när jag väl sätte rmig vid ett prov så inser jag hur jävla lätt det är och förbannar mig själv för att jag inte pluggade mer för då hade jag fått bra betyg i alla fall.
Men jag skrev ändå några sidan, mer än förväntat faktist. Fast eftersom det är ett SO ämne så har jag aldrig höga förväntningar på mig själv - eftersom jag suger i det.


Ikväll blir det att plugga bioogi till provet imorgon - som jag förövrigt kommer att totalt kugga, jag suger på sånt här alltså. Men jag har bestämt mig att jag verkligen SKA plugga ikväll, no matter what. Annars då jävla, jag måste verkligen ta tag i mitt liv nu och sluta tönta mig - no more.

Fick mina skor jag beställde idag, fast dom var way too big. Och detta, måste jag utmärka, är bara mammas fel. Vi mätte  mina fötter och jag sa att jag skulle ha 39, men icket, mamma sa att vi skulle ta 40 - och detta blev ju resultatet. Så vi ska skicka tillbaka dom, jag är faktist osäker på om jag vill ha dom överhuvudtaget - hmm!
Dock så fick jag mammas tröja/klänning som hon beställde. Hon kunde inte ha den så jag fick ta den om jag ville, den var hur skön som helst så det var klart jag gjorde!

Men nu ska jag väl äta och börja med mitt pluggande. Kanske hör av mig senare, ciao!


Jason Mraz feat. Colbie Caillat - Lucky
The Script - Breakeven

Solitude* vacancy, <3
alexander östlund,
I miss to spend time
with you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0