Troubled words.

Två prov på raken idag, yes. Alla två lektioner innan lunch bestod av prov - franska och databaser.
Franska gick åt helvetet, som vanligt, och databaser gick bättre än förväntat, som vanligt. Ändå är jag förbannat besviken över den, eftersom jag vet att om jag inte varit sjuk och hos sjukgymnasten så hade jag kunnat allt - jävla liv. Men det är väl som vanligt så att jag måste leva med det, plus att jag inte hann alltid för tiden rann ut.

Skoltemperaturen idag är helt i botten, jag tror inte dom har igång någon värme alls faktist. Jag och Andreas har stått i entrén hela lunchen för att det blåser varmluft därifrån.

Matten gick inge vidare. Fastnade på en uppgift som praktiskt taget tog hela lektionen, och jag är fortfarande inte klar med den. Men det är sånt som händer när man läser matte E, it's life. Jag undrar om jag kommer klara matte E överhuvudtaget, känns inte som det just nu - usch.
För övrigt så har jag programmering nu och sedan är skoldagen slut för today. Gym för hela slanten efter och klockan 5 ska jag hämta igen min älskade KAMERA hos Linnea. Och mina åh så efterlängtade skivor, jag ska aldrig mer bli full och glömma mina älskvärdaste saker.

Ska väl avsluta mitt inlägg nu och fokusera mig på den aktuella lektionen. Det blir massa bilder från helgen senare hoppas jag. You'll wait and see, ciao.

why don't you answere me?

           A                L                  E                X           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0