The way you make me feel.

FREDAG. Jag är Happy Marlene just nu alltså, fredagen som jag väntat på. Nu så är det lugnt för min del resterande av veckan typ. Fast jag måste väl läsal ite historia också, men det blir i ett senare stadie av veckan.
Inge databaser - blä. För nu har jag hål till klockan 12. Jag lyckade försova mig i morse också eftersom jag var så trött igår så jag somnade direkt jag la ner huvudet på kudden. Så vaknade jag PRICK 08:00 i morse och fick panik. Detta resulterade i att jag inte hann äta någon frukost och därför så är jag mega hungrig just nu.
Men jag kom i tid till lektionen! Stolt. Plus att jag kunde hela franskadikten utantill, hurray for me. Sen är det ju fredag idag och alltså lördag imorgon vilket leder till fest imorgon. Alltså är jag en ganska Happy Marlene just nu.


Plus att jag fick träffa mitt hjärta igår - för första gången på typ 45 dagar. Jag höll på att dö innan men när han väl var där så kändes det helt normalt. Vi stod ute på altanen och snackade ett tag och det kändes jättenice - jag saknar dig verkligen. Jag blev inte ledsen, som jag trodde att jag skulle bli, utan jag blev jättelycklig. Det är inte en plåga att träffa det, det är ett nöje. För även om du inte är min längre så älskar jag dig och din närvaro är den samma och förgyller mitt liv.
Nog för att jag önskar att du kunde ändra dig eller inse att du gjort fel, men så länge du är lycklig så jag är det också.


Nu så ska jag väl dra mig till matsalen och äta mat. Jag håller på att dö av hunger och får jag inte mat snart så äter jag nästan vad som helst. Sedan så är det bara att vänta på att matten ska börja klockan 12, och sedan så har jag bara programmering. Funderar också på om jag ska orka gymm efter skolan, men det måste jag faan. Sedan så vet jag inte vart kvällen tar mig, men jag måste ju gå och lägga mig tidigt eftersom jag ska dela ut bröd - IGEN.

Over and out people. Ciao!


Gym Class Heroes - Cookie Jar

Solitude* vacancy, <3
alexander östlund,
you make my life
seem so much better

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0