Sur le ponts de Paris.

Franska kan nog inte suga mer kuk än vad det redan gör. För det första så kan jag inte bilda egna meningar på franska, även om jag får två lektioner på mig. But then again, vem skulle kunna lära sig att bilda meningar på bara två lektioner? Även fast jag nu har läst franska i snart 7 år så kan jag fortfarande ingenting. Och då behöver jag mer än 2 lektioner på mig att faktist lära mig att skriva egna meningar. Med detta så vill jag bara säga att jag inte kommer att klara franskaprovet som jag har imorgon. Det kommer att gå käpprätt åt helvetet. Tack för mig.

För övigt så vet jag inte hur bra databasprovet kommer att gå heller, med tanke på hur långt efter jag har varit. Man ska verkligen inte missa en databaslektion för då kan du ingenting sen. Men jag hoppas på att det går vägen i alla fall!

Alltså jag har typ varit happyface idag och jag vet inte varför! Det där lät helt som att jag är helt olycklig över att vara glad, men så menade jag inte, haha. Jag är bara överraskad över att jag faktist är glad för en gångs skull, och dessutom utan någon som helst anledning. Men det är nice.

Just nu är jag hos Andreas och skulle plugga franska, men det går ju som vanligt när jag ska plugga med Andreas - åt helvetet. Jag har suttit och målat naglarna av boredom och Ante har fixat med massa antivirus. Nu går han runt och säger att han är hungrig och snackar om att knulla. Han håller på med saker jag inte tror jag ska snacka om här, men det är ganska trevligt oh underhållande. Fri tolkning.

Nu ska jag gå och se vad som blev av honom. Han .. kom precis in med en burk sprutgrädde. Ciao!
 
       A                   L                   E                 X           

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha dirty Andreas!

2008-11-28 @ 12:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0