Superrapid.

Jag fattar inte hur tiden kan gå så sjukt fort! Det har redan susat förbi en hel vecka och jag har inte hunnit leva. Jag har bara fått veta att vi har en jävla massa prov framöver och jag kommer inte orka fortsätta leva såhär. Fast jag är glad att jag har tagit itu med massa i skolan, sedan så måste jag skärpa mig vad det gäller efter skolan. Men jag har ju blivit nyttig och jag tänker inte festa mer fram till nyår, förutom den 22a för att Greta fyller år.


Var och tränade idag, känns verkligen bra. Jag och Ante var där i över 2 timmar! Helt sjukt vad tiden gick fort alltså. Men jag kan ju lova att jag har ont i nästan hela kroppen nu! Och jag ska upp och dela ut bröd imorgon, usch fy och blä, jag orkar inte. På lördagar så ska man sova länge! Det är ju typ enda dagen då man faktist älskar att ligga och dra sig på, för söndagar mår man bara dåligt på eller har ont i fötterna för man dansade hela natten lång, haha. Oj vad jag helt plötsligt längtade efter Gretas födelsedag, haha. Greta, Greta, Greta - jag saknar dig Greta :D så du vet det, tycker verkligen att det ska bli den 22a.


Måste väl ta och hoppa in i duschen nu, fy vad jobbigt. Det är hur kallt som helst så jag kände inte för att duscha, sadface. Annars så ska jag lata mig som faan ikväll tror jag. Eller så ska jag höra vad bästis gör, fast jag kan ju inte vara uppe så länge. Vissa måste ju upp kring 5 i morgon, gaaaaah. I'm off, ciao!
Nu har jag fixat testet som jag gjorde för tyå längesedan - hur bra känner du mig?


Chris Brown feat Keri Hilson - Superhuman
Lady GaGa - Pokerface

Solitude*
vacancy, <3
alexander östlund,
oj vad jag saknar ditt ansikte
din närvaro
din röst

Kommentarer
Postat av: Greta

He känn du ju;D

2008-11-08 @ 12:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0