Snow as it is.

Min bloggmani kommer och går just nu. Ibland så har jag massor med tid och vissa dagar vet jag faktist inte vart min tid går, eftersom jag inte göra någonting. Som idag, fast tiden har gått sakta idag med tanke på.. ja, med tanke på. Jag fick ju veta igår kväll att jag var tvungen att kliva upp i morse för att dela ut bröd med Sofia. Roligt! Men tanke på hur sjuk jag är, vill ju så hemskt gärna kliva upp halv 6 på en lördag för att gå ut i -10 grader och dela ut bröd - fysatan för Frankrikeresan just nu. Men som den bra människan som jag är så gick jag ju med på det och klev alltså upp i morse och tog mig till Sofia och delade ut bröd. Det gick väl vägen, även fast jag hostade sönder och kände mig allmänt äcklig där jag satt och sjukade mig.

När jag kom hem så tog jag mig en macka, trappade ner i källaren, och satte mig och lirade Guitar Hero 3 innan jag hoppade i säng igen. Vaknade kring halv 1, om jag inte minns fel, gick upp och bredde några mackor och gick ner till GH3 igen, haha. Där jag satt tills mami och papi kom hem och började laga en massa mat - ?
Socialade lite med dom, jag och papi for på Rimi och köpte godis och creme fraise till mami. Sedan så har jag suttit och sett på tv med mor och far och gjorde mig en kyckling och keso macka - jag tror det har blivit min standardmat nu.


TBG-mässan igår var inte lika kul som i torsdags, and I can't figure out why. Kanske för att Danne inte var där? Jag vet ärligt talat inte. Jag kände ingen mening i någonting och jag gick bara runt och var förkyld och smittade alla - kändes värt.
Annars, gårdagen, helst ovärt. Jag drog hem efter mässan, även fast jag hade tänkt träna, men Ante var hemma och jag var ju en aning sjuk så jag tog mitt förnuft till fånga och tänka att det är nog inte bra att träna i mitt tillstånd - smart Marlene.
Satt och nördade över 10 avsnitt av South Park i rad, jag lämnade knappt rummet på flera timmar. Jag är en jävligt värt människa och jag fattar inte varför jag orkar att änns streckse något i flera timmar. Jag kände mig förbannat lycklig igår när jag cyklade hemåt och jag har ingen jävla aning om varför! Jag bara cyklade där med musiken i öronen och njöt av att omgivningen var vacker och ja, I don't know helt enkelt.

Då är ju det fula i det hela, varför gå hem och stänga in sig på sitt rum när man mår bra? WHY? Jag fattar inte, jag slösade bort en hel jävla dag på ingenting, usch vad jag känner att jag blev negativ helt plötsligt, haha. Men det är bara för att jag har så jävla tråkigt just nu, jag har ingen aning om vad jag ska göra. Klockan är inte änns mycket och jag kan sova hur länge som helst imorgon, så varför inte vara uppe och roa sig? Jo, jag ska säga dig -  för att jag vet inte VAD jag ska roa mig med.


Så nu ska jag väl sitta här, och göra ingenting. Kommer säkert sätte igång ett South Park avsnitt för att fördriva tiden - kanske gå ner till Guitar Hero igen och lira så att fingrarna domnar bort igen. Oj, jag känner att helger är helt åt helvette när man inte är ute och super, haha. Lycksele suger kuk. Ciao.


Kutless - It's like me

Solitude* vacancy, <3
alexander östlund,
love doesn't make
me that strong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0