Puss & kram A

PA snack för mig bara helt galen, jag vet inte riktigt vad jag ska tycka och tänka om allt och ingenting. Sedan så får jag bara massa ångest över saker som jag bara kommer förtränga för att det blir för jobbigt.
Jag fattar inte vad jag ska göra eller hur eller varför eller någonting, oftast så tillbringar jag min PA tid med att tänka om jag valt rätt PA. Jag är så dåligt på sånt här.
Jag gillar Josefines förslag att vi kunde gå en kurs som kunde heta Puss & kram A, det hade varit en aning lättare än PA.

Onsdagar är helt ovärda, jag fattar inte. Varför var dom tvungen att lägga in en 45minuter lång franskalektion mitt i världens megahål. Hur värt känns det att kliva upp och ha franska från 09:45-10:30 och sedan inte ha lektion förns 13:10?
Jag vet att jag skulle kunna använda tiden till att plugga eller gör skolarbeten och shit, men det går jag ju aldrig, för jag suger. Men skäm och sida så borde jag skärpa mig. Jag hade tänkt skärpa mig idag och sätta mig ner och skriva psykologi, men did I - no, of course I didn't. Jag förstår inte varför jag inte har någon motivationskraft alls.

Dagen började helt åt helvetet idag alltså.
För det första så var jag så jävla trött i morse så jag fattar inte, jag la mig ju inte änns sent. Plus att jag la mig och lyssnade på musik på mp3n, för att stereon vägrade spela min skiva, och somnade med hörlurarna på mig. Sedan vaknade jag mitt i natten och tog av mig dom och somnade om på en gång. Lite roligt.
Sedan när jag kom upp för trappen så såg jag att det inte snöade och att det bara var 3 minusgrader så jag sminkade mig och satte mig och fikade. Du tror inte att det börjar snöa som en jävla storm ute då, och det slutade inte förns jag kom fram till skolan. My luck!

Nu sitter jag här, i biblioteket och väntar på att det ska hända något. Jag vänta och väntar men ingenting händer, tror jag ska lyfta på min feta rumpa och gå något varv kring skolan bara för att göra något.
Nu har jag verkligen ingenting att skriva, inte för att jag hade någonting alls att skriva från första början men.
Gym och sälja bröd ikväll, usch. Ciao.

        A                L                E               X         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0