New things.

Nu så tror jag att jag är helt nöjd med mig blogg. Jag vet ju aldrig riktigt säkert och jag har ingen aning om hur länge jag kommer vilja att den ser ut såhär, haha. Men jag är förbannat nöjd för tillfället och orkar nog inte lägga ner mer tid på det hela nu. Tiden går jävligt fort när man sitter och knopar alltså, sick.


Sick är ju något som jag är just nu, helt förbannat. Jag fattar inte, jag mådde ju inte änns hälften så dåligt i morse. Efter lunchen så drog jag och Ante ner på stan och sedan for vi till Kaka och Ida! Där blev mitt sjukande värre och värre. Vi satt och tittade på barnprogram och snackade. Det var nice, vi insåg senare att vi inte hann till biologilektionen, men jag vr ändå så himla dålig att jag inte pallade. Jag satt typ och halvsov i soffan, så jag och Ante gick till skolan och hämtade våra grejor. Jag kallade efter pappa som var snäll nog att skjutsa hem mig!

Väl hemma så knopade jag med min blogg. Har typ sovit, käkat middag och jag avbokade att sälja bröd med tanke på hur jag mådde. Nu har faktiskt den helvetiska huvudvärken gått över, det var på gränsen till självmord där ett tag - hade så förbannat ont. Har smällt i mig ett x antal tabletter nu och jag tror det är ganska bra nu. Dock så är jag snuvig som sjutton och har fått hosta. Usch, usch, usch önskade att det fanns någon här som jag kunde umgås med utan att den också blev sjuk.


Ikväll har jag faktist inte den blekaste om vad jag ska göra. Jag orkar inte göra något och jag kommer säkert inte att göra något. För nu har vi typ inga lektioner kvar i veckan p.g.a Tannbergsmässan som börjar imorgon, vilket påminner mig om vad jag nog måste göra ikväll. PÅMINNELSE OM ATT LÄGGA ÖVER EN MASSA BILDER PÅ USB MINNE MARLENE. Även fast jag kollar min blogg ganska ofta så kommer jag att glömma bort det där. Jag tror visst att jag ska göra ett bildspel av något slag, we'll see.

För övrigt så är jag extremt less på all min musik som jag har, vet inte vad jag ska göra. Önskade att någon vänlig själ kunde ultraskicka en massa låtar till mig. Yeahyeah, men nu ska jag väl göra något annat av mitt liv, ciao.


Ne-Yo - Say it
Alanis Morisette - Ironic
Erik Hassle - Hurtful
Chris Brown feat. Keri Hilson - Superhuman

Solitude* vacancy, <3
alexander östlund,
where where
where..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0