Nationellt prov i svenska B.

Shitcrapassday. Kan ju säga att denna dagen började allt ifrån bra, så om jag är en aning cranky idag så beror det på just det. Först så har jag sovit förbannat dåligt, jag har vaknat om vart annat av att jag inte kunnat andas. Jag har varit så tät i näsan att jag inte kunnat andas, så när jag vaknade hade jag världens huvudverk, kunde knappt prata, kunde knappt andas och det var flera minusgrader ute! PLUS att jag var tvungen att börja skoldagen men det jävlanationellaprovet, usch! Jag var helt tom i huvudet så jag gick bara runt i morse och visste inte vad jag skulle göra. Så mamma sa åt mig att sätta mig ner och fika frukost och så gjorde hon thé åt mig för min hals. Sedan erbjöd hon sig att skjutsa mig till skolan och jag tackade såklart ja.


När jag väl kom mig till skolan så var det väl inte helt fyskam. Jag tog mina grejor, klagade över hur mycket jag hatade livet för tillfället och tog mig en plats i Aulan för skrivning. Och när jag väl satt mig ner och fick papperet så var det som att jag blev någon helt annan - jag skrev 8 sidor! Sen när kan jag skriva så mycket gällande svenska? Även om det säkert bara är dynga, 8 sidor är quite alot faktist. Så jag sitter här och är allmänt stolt över mig själv för första gången på - hela mitt liv?


Just nu så sitter jag i bibblan och väntar på att någon ska slöluta skriva så att jag har någon att äta - I'm staving! Sedan så vet jag inte om jag kommer ha någon fler lektion idag eller inte. Det är prat om matteprov men det kan dom fösa upp i ändan. Jag hade ju in mind att jag skulle äta och sedan dra och gymma, men nu verkar det som att vi ska ha sista lektionen - värt?! Usch, fy och blä. Men vad gör man inte p.g.a skolan, jag känner mig ju extra duktig idag så jag måste väl stanna och se. Over and out, ciao.


Solitude* vacnacy, <3

alexander östlund,
where ever you are
I think of you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0