My only weakness is you.

Denna dagen har varit lång, men ändå kort. Det har gått väldigt fort men det känns som att jag har varit med om väldigt mycket, på något underligt sätt. Kan ju vara för att jag har som mest lektioner på tisdagar, men jag tycker inte att dagen har varit jobbig för det. Allting har som flytit på bra och jag har inte blivit less, förutom på franskan - men sen när blir jag inte less på franskan?


Studentmössor.
Vi var och kollade på studentmössor idag, nice. Jag åkte bil med Emanuel dit, vilket alltid är en upplevelse i sig, haha. Loving it. För det första så körde han väl allmänt för fort erhm, jaa - hela tiden. Sedan höll han på att köra in i en lastbil och en gammal gubben, sedan att parkera åt fel håll på fel sida av vägen kan ju diskuteras.
I alla fall så beställde jag en originalmössa med Marlene Holmberg NvMd 2009 på, neat. Så nu längtar jag faan till studenten, haha, it will be fun.
Sedan hemvägen blev ju en annan upplevelse i sig. Eftersom Emanuel tänkte gena över på andra sidan vägen i en sväng, tills han isåg att det kom bilar mot honom - då drog han nätt och jämt igen en refug! Jag tror att vi alla fick en nära-döden-upplevelse där för en stund, men han har ju koll snubben så - I trust him, haha.

När vi väl kom fram, levande ju, till skolan så var Heikki inte glad på oss, vi hade ju skippat lite av hans lektion för att vi skulle hinna kolla på mössorna, och apperently hade han inte gillat det. Men sak samma, vi hade ju lektion som vanligt och det var inte mer med det, sedan så fick vi lunchen som vanligt, även fast vi redan käkat, så det var ju nice.


Nu är jag hungrig som ett svin! Jag hade psykologi sista lektionen och jag satt ungefär hela lektionen, som för övrigt är kring 70 minuter lång, och klagade över att jag var hungrig. När jag och Jonas väl skulle gå och köpa något att käka så insåg vi att cafeterian var stängd, bummer! Så jag hungrar fortfarande ihjäl och maten är inte klar på 20-30 minuter säkert - why?! Men jag kan ju inget annat att göra än att vänta, onödigt att käka något innan - fiskgratäng är ju smaskens!
Anyways, ikväll hade jag nästan tänkt mig att försöka mig på någon av mina hundra läxor som jag har. Men vi får ju som vanligt se hur det går! Nu ska jag gå till köket och dreggla över den ofärdiga maten, ciao.


Chris Brown feat. Keri Hilson - Superhuman

Solitude* vacancy, <3
alexander östlund,
It's not a bird, not a plane
It's my heart and it's going gone away
my only weakness is you
my only reason is you
every minute with you
I feel like I can do
anything

going going I'm gone away
In love


Kommentarer
Postat av: yeaaaah

2008-11-06 @ 23:58:12
Postat av: Anonym

jag menar, lixom fett med vad jag är bra på köra bil ;D haha!

2008-11-06 @ 23:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0