"Mum, Kitty's being a dildo"

Remember yesterday, when it all seemed to be so easy, think about that today.
Gårdagen blev ju inte alls som jag hade förväntat mig. För det första ringde Jonas and came over. VI lirade Guitar Hero typ 45 sekunder till jag blev less och ville ut. Vi raggade runt på stan i bil och jag ringde Antepante och vi hämtade upp honom för en fest där han satt och var nykter :D
After a while så tröttnade apperently TråkJonas och drog hem, hihi. Jag hörde med vänner och drog ner på stan för vidare socialande. Snackade med Snyggrobert i telefon typ 0,45 sekunde och jag kom halvvägs till stan då det stod en bil efter vägkanten som tyckte jag skulle kliva in. Så jag hoppade in i bilden och där satt Antepante, hihi.
Vi raggade en sväng kring staden och hörde vart K-man var - picked him up - och raggade ytterliggare kring staden.

När vi åkt oss sjukt trött på det hela, efter ungefär 10 minuter, så drog vi en Ante-och-Marlene-sväng --> rakt ut i skogen. Vi drog till Bålforsen och Ante var överhyper och drog med oss ut i skogen i ingenstans för att kolla på "coola" saker han upptäckte överallt. Jag gick bara runt och hade allmänt ont i knäet, magen och var rädd.
Vi hittade faktist massa underliga, coola saker fast jag kunde inte riktigt koncentrera mig på något annat än alla underliga ljud jag hörde hela tiden, haha. På vägen tillbaka vägrade alla att gå i mitten på gallret, så jag tror att vi var lite skrämda, haha. It was really fun, as always.

Sedan på vägen tilbaka utforskade vi ALLA vägar som vi stötte på, tråkigt nog var alla dead-ends - so no fun there. Vi plockade upp Kaka på hotellet och drog hem till henne. Vi satt och alla 4 i soffan och tittade på Terminator, haha. Kaka somnade så fort hoon satt sig ner, så vi tänkte vi lika gärna kunde dra eftersom jag och Ante också höll på att somna.
Så dom släppte av mig hemma och jag glömde min mössa i Antes bil, men I really enjoyed it. Love you guys <3


Idag har jag inte gjort någonting alls nästan. Jag vaknade kring 11, orkade inte stiga upp, så jag låg i sängen i någon timma och lyssnade på musik. Klev upp, gjorde mig en kycklingmacka och satte mig och såg på South Park.
Sedan har jag spenderat hela dagen åt att se på South Park - g33k.


Nu måste jag väl göra något vettigt av what's left of this horrible, horrible day - Sunday. Söndagar suger kuk och jag har nog aldrig roligt på söndagar, it's a curse. I alla fall, måste lära psykologin innan jag somnar. Annars så finns det väl inte så mycket jag kan göra med tanke på att jag inte har någon nyckel med mig i fredags så jag kunde inte ta med mig några läxor hem - smartypants.
Well you have a nice day, jag ska väl nörda mer Guitar Hero 3 -- ciao.





Gentleman -
Runaway
50 cent - I shot you down
Dead prez - When mama cries
2 pac feat. Wyclef Jean - Baby don't cry
Young Buck - Don't need no help

Solitude* vacancy, <3
alexander östlund,
varför påminner allt
om dig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0