Lazy ass bitch

Jag orkar helt enkelt inte skriva en proper blogg idag. För det första så har jag ingen skrivaranda just nu och för det andra har jag ingenting att skriva. Det har bara varit en allmänt deprimerande dag idag. First of all för att mobilnätet var nere idag så man kunde inte skicka sms(!). Så det förstörde ungeför hela min dag, med tanke på att min dag består av 99% texting. Jag har ju dels lärt mig att jag är sjuk i huvudet, ingen är så beroende av sin telefon att det känns som man är död bara för att man inte kan smsa. Annars så har jag typ bara gått runt och hört Andreas, for the first time, gå runt och klaga stup i kvarten om hur mycket han fryser - jag däremot gick faktist runt och svettades, konstigt nog.


School today.
Det sög, ganska rejält faktist. Dock så gjorde ju inte psykologin det, som vanligt. Dock så kan detta dels ha berott på att jag faktist kunde skicka sms då - fast then again - psykologi har alltid kicked ass. Jag antecknade så att pennan glödde och vi diskuterade om man har en själ eller inte och hur man beskriver en persons personlighet, bland annat.
Efter psykologin hade jag hål, programmering och slutligen biologi. Dagen slutade 15:50 som en vanlig skoldag gör och jag cyklade till mammas jobb för att käka. Kring 7 drog jag och gymmade, kom hem kring 9 - took a shower och la mig framför tvn.
För övrigt har jag köpt universums coolaste nagellack, just for the record. Jag kan fixa in en bild på det senare, jag har inte ork till det nu. Men det är i alla fall Nr. 34 av Depend, mjeh! <3


I'm off to bed now i alla fall. Jag borde egentligen ha gått och lagt mig för länge sedan, men dum som jag är så har jag ju inte gjort det.
So this is how I end this blog, ciao!


Erik Hassle - Hurtful

Solitude* vacancy, <3
alexander östlund,
I so wish for you
I miss your face

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0