Just my luck.

Morning sunshines. Jag fattar inte hur man kan vara så förbannat trött efter en god natts sömn i flera timmar, why? Plus att jag var ju så förbannat trött igår så jag praktist taget deckade när jag la huvudet på kudden, då borde jag verkligen sovit bra. Jag har dock drömt sjuunderliga drömmer inatt, tänker inte dela med mig - faktist. Sedan så är det ju verkligen My luck att dra på sig en förkylning - why God, why? Jag fattar inte, varför? Jag skyller på skolan, den är alltid för kall - usch!


Tisdagar is hell. Yesbox, tisdagar ÄR hell. För det första så har jag ju inte lunch förns efter 12 - ?? Då har jag man ju svultit ihjäl, hur faan kan man lägga fullpackad schema fram till 12:20? Det värsta är att vi har sådana jobbiga lektioner hela vägen, och inte nog med det, vi har världens kortaste lunch också som sedan avslutas med - franska. Fast dagen slutar ju bra förstås, med psykologi.


Nä, nu ska jag ta och göra mig i ordning för skolan. Även fast ingen kroppsdel av mig vill dit, ingen själslig del för den delen heller. Men det är ju något man måste göra.
Bara för att jag inte kollat på termometern när jag vaknade så är det säkert hur kallt som helst, med tanke på hur "bra" denna dagen redan har börjat. You'll hear from me later, ciao!


Solitude* vacancy, <3
alexander östlund,
Mr. lovely
I miss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0