It's so like me, to never see.

Jag tog mig friheten att ha sovmorgon idag. Med tanke på att min enda lektion idag var databaser, direkt på morgonen, så tänkte jag att jag skulle spare mina medmänniskor i den kursen min sjuka närvaro. Jag mådde ändå helt piss i morse när jag vaknade och kunde knappt andas eller se, så jag tog beslutet att jag inte var kapabel att leva, så jag tog livet av mig. Nää, men jag somnade om i alla fall, haha. Vaknade halv 10 och insåg att jag nästan sovit 12 timmar inatt, waha, så jag borde vara ganska pigg tills på tbg-mässan ikväll.

Jag har faktist kommit ihåg att fixa in massa bilder på ett USB, nu måste jag bara komma ihåg att faktist ta med mig det också. Jag drog in i princip alla bilder jag hade som hade med skolan att göra, mest för att det är kul att se på, haha, ingen aning om jag faktist har nytta av dom.  KOM IHÅG USB-MINNET INNAN DU CYKLAR TILL SKOLAN MARLENE. Jag måste nog tejpa fast det i mobilen för att jag ska komma ihåg det, äsch, jag kommer ihåg det.


TBG-mässan idag jue! Jag är faktist en av dom som älskar TBG-mässan, jag vet faktist inte varför. Förut var det ju för att alla snygga killar kom på TBG-mässan, haha, fast nu är dom ju så jävla små så. Jag tror nyss att jag studerade mig själv igen, haha, psykology makes me crazy. I alla fall så är det värsta trevligt med TBG-mässa, man får träffa massa människor och det är helt enkelt trevligt, haha.

För övrigt så känner jag mig galet glad idag, även fast jag är sick as hell. It feels nice, längesedan jag kände mig såhär lycklig när jag vaknade. Hmm, var väl ungefär - över 1 månad sedan.

Nu är det 39 dagar som jag varit utan dig, it feels like an eturnity - when are you coming back to me, I miss you.

Finns ingen i världen som kan förstå,
hur dåligt jag mår när det inte är vi två.
Men det finns ingenting som jag kan göra,
för att säga dom ord du faktist vill höra.
Livet går vidare, fast inte utan dig.
Jag vill inte leva, om inte du är här hos mig.


Nu ska jag väl gå och duscha, så jag faktist kan vistas med folk senare. Sedan måste jag hinna till skolan innan vi börjar så att jag hinner äta, för det orkar jag inte göra hemma - då kommer jag aldrig göra det. Måste stanna på RImi på väg till skolan och köpa halstabletter, annars kommer jag att dö. Annars så finns det väl inget annat jag hade att säga. Over and out, ciao!


Kutless - It's like me
Secondhand serenade - Your call
Lady GaGa - Poker face

Solitude* vacancy, <3
alexander östlund,
the beat of my heart
is missing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0