Here TBG-mässan comes.

Och så har vi sprungit runt och jäktat idag för att hinna med att fixa allt fram till TBG-mässan börja. Jag och Manda sprang runt i flera timmar för att hitta en dator som kunde läsa USBminnen, sedan för att fixa bilderna till någon som kunde skriva ut dom i färg. Innan vi var klar hade vi nog snackat med nästan alla lärare, som alla hade sagt nästan olika saker, och vi hade använt nästan 100 olika datorer kändes det som. När vi äntligen fick ut bilderna så var klockan nästan 16.00!

Så vi började att klippa och fundera på hur vi ville ha dom, fast sedan var det bara att gå och äta. Rostbiff och potatissallad, vilket var min första måltid på hela dagen med tanke på att jag missade lunchen för att vi började tidigare än förväntat. Sedan så hade jag stuntat i frukosten för jag steg upp halv 10 och duschade.

För övrigt så kidnappade Emanuel och Jonas mig för att åka till Handelsträdgården och fixa blommor. Fast sen när klagar jag att få åka bil med Emanuel, haha.


TBG-mässa är faktist roligt. Dock så gjorde jag i princip ingenting UNDER själva mässan. Jag hade programinfo från 18:30-19:00, sedan stod jag i montern med Ante fast jag egentligen inte skulle. Dock stod jag där typ 10 minuter, tills jag upptäckte att Danne satt på en bänk mitt i alltihopa! Happyface Marlene så hoppade jag på honom och skrämde honom och där satt jag resterande av TBG-mässan - smile! Hade extremt trevligt och jag saknar verkligen Daniel! Fast vi lovade ju att ringa varandra oftare, eller inte jag, eftersom jag satt och försökte få honom att inse att jag inte är någon "ringa"-person, haha. But Daniel is my angel and lightens up my day everytime we meet, så egentligen borde jag ringa honom mer.


Men nu så ska jag tvätta mig och sedan är det bums isäng! Jag är så himla trött att jag knappt kan sitta, det tär på krafterna att ha TBG-mässa. Härligt nog så behöver jag inte vara på skolan förns senaste halv 10, så det är ganska skönt. Jag tror snart att jag börjar få för mycket sömn, med tanke på att jag sov näsatn 12 timmar i natt. Fast jag vet inte, det känns som att jag behöver mycket sömn, sak samma. Nu blir det sängen, g'nighty. Ciao!



Solitude*  vacancy, <3
alexander östlund,
"I miss you" isn't
just enough anymore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0