Halloween.

Och så var det över.
Varför är längtan så fruktansvärt mycket längre än det man längtar efter? Jag menar, jag har längtat efter halloween i så många veckor nu och now it's over. Bara sådär, några timmar och sedan var det slut. Det blev inte änns som jag förväntat mig - vad har jag längtat efter egentligen? Jag ska sluta längta efter saker, jag blir ändå aldrig som jag vill. Det enda som faktist har blivit bättre än förväntat, och som jag längtade efter i flera månader!, var Åselemarknaden. Jag tror jag längtade efter den ett halvår eller någonting, plus att jag åkte hem från sthlm över en dag, med husvagn, enkomt för att hinna till Åsele. Varför blir allt annat så bajs?
Idag är jag jätteemo, och jag vet inte varför. Jag hatar när det blir såhär, helst eftersom jag inte har någon som kan få mig att känna mig på bättre humör. Jag behöver någon som bara kan sitta och hålla om mig - god, I miss you so much right now. Jag vet inte varför men en liten del av mig hade hoppats på att få träffa dig, eller åtminstone få se dig, igår. Kan jag inte bara sluta att ha förväntningar på allting som sker omkring mig.


Halloween i alla fall blev faktist kul. Det var hur snyggt som helst i Antes källare och jag, som varit där ett X antal gånger i mitt liv, kände knappt igen mig! Det var hur coolt som helst med ljusnätet och det svarta tyget och musiken och allt. Jag har några bilder, dåliga bilder, på hur det såg ut som jag ska lägga in här också.
Vi var ju hos Ante först, käkade middag och allt. Jag, kaka, Anna, Alexandra och Ante. Sedan efter 18.00 kom det fler och fler människor. Först var det som bara lugnt och draget vi hade väntat på wasn't there - at all. Men allt efter att klockan gick och mer människor som vi bjudit in kom, så blev det crowded. För alla inbjudna hade visst med sig mer Friends med sig än vad dom hade sagt. Så alltså slutade det med att vi var - quite a few. Plus att jag bjöd in min broder och Nils + one.

Kring 11 drog vi, vi som kunde, på hotellet och fortsatte festandet där. Jag och Ante stod i kö i säkert 30 minuter - det kändes då som en evighet. Jonas lämnade oss efter ugefär halva tiden och drog hem, synd, men det var nog bäst så.
Min kväll blev ju förstörd på grund av mina skor, som är så galet snygga men så galet obekväma, så jag hade fruktansvärt och i fötterna när jag väl kom in. Men jag bet ihop och dansade men tillslut blev det too much och jag tog av mig dom! Gick barfota och Runken blev nöjd med tanke på att med skorna på blev jag längre än han, hihi. Sen när dom stängde klockan 2 så drog jag och Ante på statoil och köpte chips och sedan drog jag hem. Tror aldrig att jag känt mig så lycklig som när jag fick tvätta bort sminket och ta på mig mina kära mjukiskläder. Jag fyllde min Gröna Lund flaska, tog chipsen och kröp ned i soffan framför datorn och tittade på Kejsarens nya stil 2 tills jag nästan somnade - då förflyttade jag mig till sängen och somnade in snabbare än blixten.


Idag så har jag inte gjort ett jävla piss. Jag insåg just att klockan är 4 och jag har inte gjort någonting alls - förutom att lega framför tvn och sett på Will & Grace och käkade uppstekt palt. Sedan har jag ju - förstås - tillbringat dagen åt att ligga och smsa med folk, hihi. Jag tror jag börjar få tillbaka min telefonstörning som jag hade förut, jag klarar mig inte utan min telefon nu igen, damnit.

Jag har också insett att det är skola imorgon, usch. Lovet har gått så himla fort att jag inte änns minns vad jag har gjort, eftersom det känns som att jag inte har gjort någonting alls överhuvudtaget. No offence mot alla jag varit med och så, men jag hoppas att ni fattar vad jag menar. Jag har till exempel fortfarande all hemläxa kvar på sängen, där jag la dom förra fredagen när jag kom hem efter skolan. Den enda gången jag might have touched them är när jag letat efter någonting och jag har måsta flytta på dom - skam. Men nu orkar jag inte göra någonting åt saken, det är som lite försent - en aning. Nu tror jag att jag ska ta och se klart Kejsarens nya stil 2, med tanke på att jag har en Kronk fetish going on. Ska bara kolla med mina medmänniskor vad dom bjuder på till middag, have a nice day. Ciao!
för övrigt så orkar jag inte lägga upp bilder, så den som vill se ett få antal bilder från Halloween - click this link


Lady GaGa - Pokerface
Darin - U don't hear me
Erik Hassle - Hurtful
30 seconds to Mars - Buddha for Mary
Amanda Jenssen - For the sun
Alanis Morisette - Ironic

Solitude*
vacancy, <3
alexander östlund,
I miss the sound of your voice
I miss the touch of your lips
I miss to feel your warmth
right next to my heart

Kommentarer
Postat av: Jennie

länken till bilderna funkar inte! :(

2008-11-02 @ 20:33:46
URL: http://delius.blogg.se/
Postat av: Marlene

mjeh! jag ska fixa, vänta :)

2008-11-02 @ 20:36:16
URL: http://solitudeftw.blogg.se/betterdays

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0