Första advent.

Helt otroligt att advent alltid är på en söndag - fasinerande. (höhö)
Hatar denna dag och hatar detta liv. Jag har fortfarande inte gjord den jävla svenskan än, jag har ingen aning om vad jag ska göra! Sedan så börjar jag få mega ångest över psykologin som inte heller är gjort! Hate, hate, hate HATE on me.
Jag har suttit nu i 2 timmar och försökt göra svenskan, jag har nästan inte kommit någon vart alls. GAH. Varför måste jag vara så retarded när det gäller svenska? Jag är ju svenska ffs - hate on me, hate on the world.

Jag vill inte - men jag kan inte. Jag vill inte - men jag kan inte. Jag vill inte - men jag kan inte. Jag vill inte - men jag kan inte. Jag vill inte - men jag kan inte. Jag vill inte - men jag kan inte. Jag vill inte - men jag kan inte. Jag vill inte - men jag kan inte. Jag vill inte - men jag kan inte. Jag vill inte - men jag kan inte. Jag vill inte - men jag kan inte. Jag vill inte - men jag kan inte. Jag vill inte - men jag kan inte. Jag vill inte - men jag kan inte. Jag vill inte - men jag kan inte. Jag vill inte - men jag kan inte. Jag vill inte - men jag kan inte. Jag vill inte - men jag kan inte. Jag vill inte - men jag kan inte. Jag vill inte - men jag kan inte. Jag vill inte - men jag kan inte. Jag vill inte - men jag kan inte. Jag vill inte - men jag kan inte. Jag vill inte - men jag kan inte. Jag vill inte - men jag kan inte.

INRE KONFLIKTER 2K!

Vissa saker kan man inte styra och vissa saker vill man styra. Jag vet inte vad jag vill eller vad jag tänker just nu, så det kanske är bäst att jag har någon som bestämmer det åt mig? I have no idea what to do.
"It's okay to be angry and never let go
It only gets harder the more that you know
When you get lonely if no one's around
You know that I'll catch you when you're falling down
We came together but you left alone
And I know how it feels to walk out on your own"

Colbie Caillat - Feelings show. The Script - Breakeven. John Mayer feat. Colbie Caillat - Lucky. Jonas Brothers - When you look me in the eye. The Script - I'm yours. Yellowcard - Everywhere. Love, love, love, love, love.


Nu ska jag väl gå och duscha eller något. Göra något vettigt i mitt liv alltså - som om jag är kapabel till det. Ciao.

         A                   L                 E                    X        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0