Du är som en stekpanna utan smör.

Psykologin är klar för idag, nu väntar bara resterande av dagen.
Inga förändringar har skett som avviker från andra måndagar så jag orkar inte dra hela visan igen. Det känns som jag bara repeterar mitt liv over and over again, ingenting förändras. Livet tickar på som en bomb och kommer väl snart att explodera - and then?

Har snackat Franskaresa med Ante och Josefine, längtar som faan!
Längtan är något som jag har mycket just nu.

Längtan efter julafton - mycket mat och goda medmänniskor. Alla förberedelser och all julmusik, what more is life about?
Längtan efter nyår - massa underbara nära och kära i en stuga ute i ingenstad. Musik och badtunna, what more is life about?
Längtan efter födelsedag - vad är längtan efter 19 år? Att fylla 19 är ingenting speciellt allt, but what more is life about?
Längtan efter franskaresan - massa nya saker och upplevelser. Att leva ett liv som man inte är van vid, what more is life about?
Längtan efter skolavslutningen - att få känna att jag har klarat mig. Att starta ett nytt liv - ett eget liv, what more is life about?
Längtan efter kärlek - att få vara med den jag älskar och älskar mig tillbaks, what more is life about?

Life's a bitch - so use her.

Live today - die tomorrow. Nu bär det av till matsalen, jag hungrar ihjäl. Taggar för gym ikväll, känns förbannat nice. Jag ska också försöka få tag på min kamera som är hos Linnea, och lägga upp bilder och ge er en extremt odetaljerad version av min lördag - med tanke på att den bara finns helt odetaljerad i mitt huvud, since jag i princip inte minns någonting. Catch you on the flipside.

Kommentarer
Postat av: linnéa

Det är bara att komma förbi :D

2008-11-24 @ 18:41:27
URL: http://llindb.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0