Complaining.

Okey, detta inlägget kommer typ handla om att jag klagar, för det kommer jag att göra.
Jag var ju i Umeå i torsdags, där jag gick på stan hela dagen. Överallt och ingenstans, jag satt typ ner när ja g käkade lunch, annars så gick jag typ. Vi drog hem kring 4, så när jag kom hem så var jag ju tvungen att cykla och sälja bröd ett bra tag. Sedan cykla till Ante och sedan hem. Igår så var jag ju på skolan och bla bla, direkt efter skolan drog jag och gymmade - vilket blev i över 2 timmar! Sedan cykla hem in the freezing cold.

Väl hemma så var det ju megabak eftersom pappa fyller år idag. Så inte fick jag sitta ner då heller utan jag var tvungen att hjälpa till här hemma. Jag DECKADE helt seriöst klockan 10 av total utmattning, så måste jag upp halv 6 för att dela ut bröd på en lördagmorgon! OCH INTE NOG MED DET, efter att ha delat ut typ 5 bröd så tror du inte att jag HALKAR på en fet isfläck på brännbergsvägen och skrapar upp knäet. My day? Not, det känns som att hela knäskålen är krossad i tusen bitar. Så var jag tvungen att halta runt i över 2 timmar och dela ut bröd.

Sedan så är det klart att vi missade ett brödhelvete, och snäll som jag är erbjuder jag mig att lämna det. Och du tror inte att personen bor LÄNGST BORT, LÄNGST UPP i en lägenhet. Way to go Marlene, hädanefter så ska jag bli egoist.
Nu gör det  bara förbannat ont i knäet alltså, kan knappt gå. Att sätta sig ner är plågsamt och att gå ner för trappor, sedan så haltar jag ju hela tiden. Fast det är typ jämt haltning nu, eftersom jag haltar på båda benen :)


Idag fyller pappa år, 41. Så vi har just grattat honom och givit honom presenter och så. Det kommer ju folk och fikar hela tiden så det blir ju endel godsaker. Så mycket för min nyttighet alltså, himla skit! Och jag vet, jag kan ju hålla mig bort från det eller tacka nej. Men jag är inte sån, jag har ingen motkraft. Ser jag massa kakor och godsaker, så måste jag smaka. It's a curse.


Annars så har jag faktist ingen aning om vad jag ska göra idag, ikväll, whatever. Jag har inget planerat och jag har inget in mind. Så jag får ser vart kvällen tar mig och vem som vill ha mig vart - hahah. Annars så ska jag sitta här hemma och tycka synd om mig själv och klaga på att jag har ont i knäet :D Ciao!


Chris Brown feat. Keri Hilson - Superhuman
Lady GaGa - Pokerface

Solitude*
vacancy, <3
alexander östlund,
om jag bara fick se dig
one more time
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0