Changes.

Som det kanske syns så har jag fixat lite med min blogg, med jonas hjälp. Dock är den inte färdig på långa vägar och är ganska kasst gjord, hihi. Men jag ska fixa det senare när jag faktist har tid, just nu har jag stulit tid för vad egentligen var jag och antes pluggartid, mjeow.
Med tanke på att det är svenskanationella i 5 timmar imorgon så måste jag lägga mig i tid och borde egentligen göra vettiga saker av den vakna tid jag har kvar. Därför så försöker jag tigga skjuts till ante för vidare utnyttjing av min tid. Detta för att det är kallt, halt och.. kallt ute, haha. Jag är en tönt och orkar inte frysa eller riska att ramla och slå mina arma knän mer än dom redan är slagna. Poor me, not.


För övrigt så har det varit en wuite nice day idag. Den slutade ju med psykologi så, haha. Men svenskan försvann ju för att Susanna inte var där, dock så såg jag henne senare - skolk :o Dock så var historian bajs med tanke på att jag inte visste att vi skulle ha förhör förns i slutet av igår, nice. Dock så glömde jag boken hemma och tog inte hem och läste den, smart Marlene. Så egentligen får jag väl lida av mina egna misstag.

Jag måste bara skriva igen hur mycket psykologi äger, yay.


Nu måste jag väl försöka ta mig till Ante för en snabb - pluggning? I alla fall så kommer jag att ångra att jag inte for dit om jag inte gör det. Sen så kommer väl Ante att få damp på mig för att vi inte gjorde PA, så det bästa för mig själv är nog att ta mig dit. Oj vad livet är jobbigt! Varför tog jag inte körkort när jag fyllde 18?! Ibland hatar jag mig själv mer än vanligt, till exempel idag. Men okej, istället för att sitta här och tjura ska jag göra något åt min situation nu, ciao!


Erik Hassle - Hurtful

Solitude* vacancy, <3
alexander östlund,
where are you..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0