Catch you on the flipside.

Okey, jag kanske ska skriva ett inlägg då. Jag har varken haft tid eller lust dom senaste dagarna att verkligen sätta mig ner och skriva om min ack så intressanta vardag. Igår satt jag mest hela dagen och nördade The Hospital - öh? Ja, typ ett hundra år gammalt spel som man spelade ungefär när man var nyfödd - dataspel är det givetsvis vad jag pratar om. Det är egentligen helt meningslöst och extremt fult och svårt spel som man egentligen inte mår bra över att spela med tanke på att jag får damp 24/7. Även fast spelet ger dåliga vibbar och annat skit - så spelar jag det som den datanörd som jag är!


Dagen har bestått utan smärta! Jag förstår inte hur jag kan ha en sådan fruktansvärd träningsverk - i hela kroppen! Vart kommer den ifrån? Nog för att jag har rört på mig ovanligt mycket den senaste - veckan? Men så jävla otränad trodde jag bannemig inte att jag var.
Min morbror fyller år idag så jag skulle dit och gratta honom - jag somnade nästan i soffan! Och klockan var väl kring, 7? Och ändå så tränade jag bara kring 1 timme idag, för att jag hade galet lack of time. Jag förstår inte  vart all min energi tar vägen alltså.
Jag kom mig bannemig nästan inte upp ur sängen i morse. Om det inte var för att jag har psykologi som första timme på måndagar så skulle jag nog försova mig ett antal gånger - så det kanske är för mitt eget bästa att jag har den som första lektion.


Annars ikväll så har jag inte hunnit med särskilt mycket. Vi kom hem kring 8, halv 9 efter grattandet. Jag satte m ig och nördade The Hospital till klockan 9 då mamma fick panik för det var House - naaaaaaat, det är ju bara måndag. Så vi satte och ned och såg på CSI och kollade på Ellos hemsida. Jag bestämde mig för att måla naglarna och gjorde det. Har damp eftersom ena nagellacket är fackat så det ser helt tard ut, men det behöver ingen tänka på nästa gång vi ses.
Nu så ska jag lägga mig och sova, för det behöver jag. Jag fattar inte varför jag ska ha så svårt för mig att lägga mig klockan 10 - för jag behöver sömnen. Det känns som att jag aldrig sover och måste ta igen en jävla massa sömn - öööh, why?

Apropå ingenting så har ju expressens bloggare - Cecilia Blankens - fått barn nu, sött! Lite wierd dock att hon ligger på sjukhus och bloggar. Nyss fått barn och bara "Fuck the baby, jag måste skriva ett blogginlägg om detta", fast är man bloggare så är man. Det är ju nästan sorgligt att faktist föda barnet, det är så gulligt att vara gravid!

Anyway, nu bär det av till sängen. Det finns säkert ett hundratal saker jag skulle gjort tills imorgon, men jag har varken tid eller ork. Jag blev faktist helt plötsligt extremt trött - yes. Så jag ska passa på att lägga mig nu när jag faktist vill, för alltid när jag borde sova så blir jag automatiskt jättepigg. Så, good nighty people. Ciao!



Solitude* vacancy, <3
alexander östlund,
I miss your voice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0