Mjaow.

Okey, ny dag, nya äventyr, right? Not.
Blev väckt kring 6 av att Alecos telefon ringde och han var tvungen och fara och hämta Danne för hans bil hade lagt av. Sedan blev jag väckt när han kom tillbaka, hämtade frukost och pussade mig hejdå innan han drog till jobbet. Sedan blev jag väckt kring 10 när han ringde och sa att jag skulle vara på sjukan klockan 12 för vi skulle äta lunch tillsammans. Och sen kom Erik in och sa god morgon, kan jag aldrig få sova?! ^^

Så lunch med älskligen,
hans morsa skjutsade dit mig och min cykel och jag käkade, cyklade hem, började smått packa, cyklade ner på stan, försökte få kontakt med mina, nu insett, obefintliga kompisar. Var ensam, blev uttråkad, cyklade hem, Bästis ringde och jag la mig i solen och solade och snackade i telefon tills den dog.
Då jag gick ner i källaren efter laddaren, såg sängen och tänkte "Gud va skönt att få sova, och va svalt det var här nere..."
Oj jag råkade somna. Mjaow.
Men men, no harm done, jag vaknade ju sen. Käkade frasses och nu är jag här.
Har satt igång en tvätt eftersom alla mina kläder består av färgen svart så är det ju lätt att sätta igång en tvätt på alla mina kläder. Måste ha kläder till helgen, eftersom jag ska till Gargnäs med älsklingen.

Kort men intensiv dag. Har inte hänt så mycket dock, och det kommer väl inte hända särskilt mycket mer. Får följa och gratta Monika men jag vet inte om jag måste stå över med tanke på att jag måste hänga tvätten och packa klart tills imorgon. Jag hatar att packad, jag blir aldrig kvar.


Mange - Du är underbar
30 Seconds to Mars - Capricorn

Solitude*
vacancy, <3
alexander östlund,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0