Knaften.

Måste börja mitt inlägg med;

GRATTIS GRATTIS GRATTIS och åter grattis <3 dock var det inte idag du tog kortet men igår, men bättre sent än aldrig att jag skriver det i min blogg. Bästis har tagit körkortet, och jag är flera månader äldre än honom, så detta känns verkligen som ett nederlag. Men det är bara att kämpa sig upp igen och fortsätta att ignorera min ålder. 18 år, det är så stor press, jag har klarat mig med cykel hittills ffs..

Vi har raggat runt nu i fleeera timmar, besinpengar ohej.
Vi var iväg till Knaften nu, hälsade på K-man. Old memories i den byn alltså, niceprice.
Saknar den gamla goda tiden när man spenderade nästan varje helg där, alltid något nytt som var tvunget att provas.

Ajja men man ska väl ta och gå och lägga sig nu, inte för att man ska göra något imorgon som kräver sömn. Packning kanske. Måsta duscha också, okey, jag behöver sömn. Så nu, over and out världen.


Geto boys - G-code

Solitude* vacancy, <3
alexander östlund,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0