Jobb.

Jag orkar inte! Jag vill sova.
Jag har ju sommarlov, du tror jag orkar stiga upp tidigt för att jobba.. Inte så att jag tog studenten precis och måste ha jobb, men som sagt, vad gör man inte för pengar.
Ska väl vara glad att jag börjar klockan 9 och inte klockan 6.
Men jag känner redan hur trött jag är på att tvätta fönster, suck. Känner negativiteten, tur att jag har min musik iaf.
Samma skryt som förut, om du vore jag skulle du vara bra men om jag vore ni skulle jag vara skit, schysst analys eller hur? eller hur, eller hur?
Men jag lovar att det kommer att börja regna nu bara för att jag ska cykla, det ser lite regnlikt ut på himlen.
Jag känner inte att jag har turen på min sida idag, jag vet inte varför.
Men det är bara att hålla huvudet högt och tänka positivt ! Jag har rätt, du har fel, du är osmart, eller hur ?!


" vad kan jag mer begära
än att ha dig i mitt liv
ingen kan på oss sära
kärleken kommer och den tar sin tid "


Danish ft. Faramin - Vill ha dig här

Solitude* vacancy, <3
alexander östlund,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0