Home (not) sweet home.

Okej, den här gången har jag en jävligt bra ursäkt till varför jag inte skrivit något. Jag har inte vavrit hemma. Varit utan dator och utan omvärlden.
Bott i Alecos farmors stuga (?) hela helgen, kom hem i söndags. Har jobbat måndag, tisdag och sedan begav jag mig ut med The Duo. Tog med mig det jag lever med och sedan följde jag med dom ut och fiskade ! Gick och la mig kring halv 6 efter att ha sett en film också.
Ledig på onsdagen var jag, skönt. Sovde till typ 3 någongång, då jag orkade mig upp ur sängen. Bad Danne skjutsa hem mig så duschade jag och sedan tog jag min cykel till The Duo's nest. Var med Älskligen för att Danne jobbade. Vi åkte runt och gjorde massa ärenden och sedan såg vi film.
Danne slutade 12 så drog dom och fiskade och jag somnade så skönt. Sedan blev jag väckt kring halv 6 när pojkarna kom hem. Sedan var det bara upp ur sängen klockan 8 och bege sig mot jobbet.


Jobb, jobb, jobb. Ibland undrar jag om det verkligen är värt det. Så jag tänker igenom det en stund och kommer alltid fram till att det är värt att tjäna pengar, haha. Så jag fortsätter plåga mig själv. Jag har så jävla ont i hela kroppen idag alltså, det är inte sant ! Men det är väl sådant som man får vänja sig vid.


Dålig stämning hemma. Orkar inte vara här, vill bort ! Om det inte vore för att jag är rädd att dom ska typ kicka mig ur huset så sku jag flutta in hos The Duo för tillfället. Men det känns som att morsan hatar mig galet just nu så ho sku kunna kasta ut alla mina saker och be mig dra åt helvettet. Känns inte bra. Pallar inte med dålig stämning. Faan vad jag vill bort. Man ska inte ha så mycket att förlora, då är det alltså svårast att bara lämna allt och dra.


För övrigt är Alexisexi bäst, haha !
Var bara tvungen att ha med dig i min blogg babe, you always make me smile.
You are my own sunshine <3




Looptroop - Last song
Looptroop ft. Petter - Top dogz
Mange - Är ingenting utan dig

Solitude* vacancy, <3
alexander östlund,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0