Allting känns svårt.

Jag har skrivkramp, jag vet inte vad jag ska skriva. Jag har så mycket på hjärnan men har ingen aning om hur jag ska få ner det i ord. Det blir till att ta sig en ordentlig funderare på jobbet idag. Känner hur jobbet börjar bli min Solitude här alltså, ganska nice att få betalt för att tänka, inte alltför pjåkigt.

Sol idag,
det är nice. Jag hatar att putsa fönster när det regnar, det tär på nerverna kan jag lova. Och det är ju inte så nice eftersom jag har märkt mer och mer att jag ärvt farsans temperament när det gäller småsaker...
Kind of redan försenad till jobbet, sitter här och fikar och jag borde börjat cykla typ 20 över för att hinna på Shell och köpa en Cola, men jag är ju inte världens snabbast person. Tar allt i mitt eget tempo.


Kattungarna hos Danne.
Var bara tvungen, dom är så übergulliga.
allergi är det värsta som finns,
trust me.



T-pain ft. Tay Dizm - Yo stomach
Leona Lewis - Better in time

Solitude* vacancy, <3
alexander östlund,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0