Sova.

Detta kommer förmodligen att bli det kortaste inlägget jag kommer att skriva, någonsin.. Om jag inte kommer för mig någon dag att jag vill bevisa mig själv fel, men det gills inte.
Nu är man hemm igen efter ett helvetiskt härjande på stan. Det har varit galet, det har varit mycket folk men det har framför allt varit förbannat roligt. Detta gör vi om imorgon (senare idag) grappar, men denna gången med mera sprit.

Nu ska jag göra det jag har längtat efter i flera timmar, borsta gaddarna och gå och lägga mig.
Over and out people, Marlene is going to bed!



Twista feat. Kanye West and Jamie Foxx - Slow jams
bara för att jag saknar dig mest i hela världen just nu älskling
faan att vara utan dig ska vara så jävla svårt
jag älskar dig mest över allt annat i hela vida världen, du är den som gör mig lycklig
I hope and wish that you'll always stay with me <3

Solitude*
vacancy, <3
alexander östlund,
jag älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0